Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?

Data: 2012-12-03 10:05:35
Autor: Adam Wysocki
Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
Pytam Was, bo zgupiaem, a BOK udziela sprzecznych informacji, zaley do kogo si dodzwoni.

Mam:

Taryfa: LongPlay II 99
Promocja: All Inclusive MAX 30.03

Czy jeeli ustawi sie na sztywno na Plusa (bo zasig Playa w sieci macierzystej to kpina) i wcz transfer danych w roamingu krajowym, to bd mnie za to dodatkowo naliczali, czy pjdzie z tego, co ju mam wykupione (w Play24: "Promocyjne MB (nielimitowane)")?

Pozdrawiam.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-12-03 11:20:02
Autor: Maciej Bebenek
Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Pytam Was, bo zgłupiałem, a BOK udziela sprzecznych informacji, zależy do kogo się dodzwonię.

Mam:

Taryfa: LongPlay II 99
Promocja: All Inclusive MAX 30.03

Czy jeżeli ustawię sieć na sztywno na Plusa (bo zasięg Playa w sieci macierzystej to kpina) i włączę transfer danych w roamingu krajowym, to będą mnie za to dodatkowo naliczali, czy pójdzie z tego, co już mam wykupione (w Play24: "Promocyjne MB (nielimitowane)")?

Teoretycznie tylko Play Online (czyli SIM z modemem) chodzi tylko w sieci
natywnej. Pozostałe pakiety danych działają w roamingu.
Praktycznie bywa z tym różnie. Na przykład w Warszawie generalnie działa, a
w Łodzi czy w Toruniu niespecjalnie. To znaczy są momenty, że działa, ale
zdarza się też odwrotnie.

Data: 2012-12-03 19:42:38
Autor: Adam Wysocki
Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

Praktycznie bywa z tym rnie. Na przykad w Warszawie generalnie dziaa, a
w odzi czy w Toruniu niespecjalnie. To znaczy s momenty, e dziaa, ale
zdarza si te odwrotnie.

Czy dziaa, czy nie dziaa, to inna sprawa - mi chodzi o to, czy jak dziaa, to dodatkowo nalicza :)

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2012-12-03 18:11:27
Autor: dizel

gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)<> wrote:
[...]

Nic dodatkowo nie będziesz płacił, sama nazwa taryfy all incllusive, mówi za siebie,a w boku jak to w boku niedouczeni też sie zdarzają.
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2012-12-03 20:15:39
Autor: Tomek

Użytkownik "dizel" <xxv@xxx.com> napisał:

Nic dodatkowo nie będziesz płacił, sama nazwa taryfy all incllusive, mówi za siebie,a w boku jak to w boku niedouczeni też sie zdarzają.

Potwierdzam. Czy jestem w Play, czy w Orange, czy w Plus, to ściąga mi z pakietu i nic nie nalicza.

Data: 2012-12-03 19:42:55
Autor: Adam Wysocki
Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
Tomek <precz@ze.spamem> wrote:

Nic dodatkowo nie bdziesz paci, sama nazwa taryfy all incllusive, mwi za siebie,a w boku jak to w boku niedouczeni te sie zdarzaj.

Potwierdzam. Czy jestem w Play, czy w Orange, czy w Plus, to ciga mi z pakietu i nic nie nalicza.

Dziki za odpowiedzi, uspokoilicie mnie :)

Pozdr.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?