Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie

Data: 2011-07-31 12:56:56
Autor: Pendrive
Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie
Witam!
Czy jeĹźeli mam w taryfie firma wlaczona usluge stan darmowy i przekieruje rozmowy np. gdy nie odbiera na inny numer play (play fresh) to czy za przekierowane rozmowy place osobno wedlug cennika czy schodza mi z pakietu stan darmowy lub pakietu zlotowek?

pozdrawiam
P.

Data: 2011-07-31 13:03:09
Autor: Marcin Kocur
Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie
Osoba Pendrive napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

Witam!
Czy jeżeli mam w taryfie firma wlaczona usluge stan darmowy i
przekieruje rozmowy np. gdy nie odbiera na inny numer play (play
fresh) to czy za przekierowane rozmowy place osobno wedlug cennika czy
schodza mi z pakietu stan darmowy lub pakietu zlotowek?

Za przekierowanie płaci się wg cennika, czyli powinno "schodzić" ze stanu darmowego. Doczytałbym regulamin i spytał w BOK-u dla pewności.

Marcin Kocur

Data: 2011-07-31 13:18:56
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-31 13:03, Marcin Kocur pisze:
[...]

ktos tu pisałem jakis czas wlasnei o tych przekierowaniach schodzacych ze stanu darmowego dlatego tu pisze, ale faktycznie napisze do boku dla pewnosci. W orange bylo to wredne bo bylo doliczane osobno.

Data: 2011-07-31 13:28:16
Autor: SDD

Użytkownik "Pendrive" <Pendrive@domena.pl> napisał w wiadomości news:j13dmq$2o8$1inews.gazeta.pl...

ktos tu pisałem jakis czas wlasnei o tych przekierowaniach schodzacych ze stanu darmowego dlatego tu pisze, ale faktycznie napisze do boku dla pewnosci. W orange bylo to wredne bo bylo doliczane osobno.

We Freshu schodzi z darmowego.
Wykonaj testowe polaczenie i sprawdz w billingu on-line.

Pozdrawiam
SDD

Play dla firm , stan darmowy, przekierowanie