Play dla firm vs dla indywidualnych

Data: 2011-06-11 07:42:03
Autor: owp
Play dla firm vs dla indywidualnych
No i teraz pytanie - czy faktycznie jest taka dysproporcja, czy coĹ› Ĺşle
odczytuje ?

Po wizycie w punkcie Playa dowiedziałem się, że tak jest - można wziąć na firmę ten abo dla indywidualnych i faktycznie jest lepszy... :)

Data: 2011-06-11 20:36:56
Autor: newsy
Play dla firm vs dla indywidualnych

No i teraz pytanie - czy faktycznie jest taka dysproporcja, czy co¶ Ľle
odczytuje ?

Po wizycie w punkcie Playa dowiedziałem się, że tak jest - można wzi±ć na firmę ten abo dla indywidualnych i faktycznie jest lepszy... :)

ale jak ponegocjujesz z przedstawicielem (biznesowym) dostaniesz na wstępie 30% rabatu na abo przez cały okres umowy (dla przedłużaj±cych umowę jest 50% ;)
dzi¶ z takowym rozmawiałem

Data: 2011-06-12 07:33:01
Autor: owp
[...]

;)
dzi¶ z takowym rozmawiałem

Nie trzeba negocjować - 150 na rabat 30% na starcie, tylko że i tak wychodzi mniej korzystnie...

Play dla firm vs dla indywidualnych