Play duplikaty smsow - problem

Data: 2012-09-04 06:04:29
Autor: MiuiRomHTC-2wcr
Play duplikaty smsow - problem
Witam!
Problem mam z jednym z  numerów w sieci PLAY, dostaję od ok 2 miesięcy ciągłe duplikaty smsów, przykładowo oceń rozmowę z konsultantem po zgłoszeniu dostaję co godzine przez np 3 dni, robi się tego setki, od kogokolwiek dostanę smsa, to przychodzi poźniej po 20x. Najwięcej kopii przychodzi z play-a smsów.

Zgłaszany problem wiele razy, zmieniane telefony, zmieniana karta sim 2x

staje się to nie do zniesienia, czy ktoś z Was miał moze podobny problem? a moze ma podobny problem.

Zaczęło się to w lipcu jak zgłosiłem inny problem, przyszedł sms aby ocenił rozmowę z konsultantem.

pozdrawiam
MRH

Play duplikaty smsow - problem