Play fresh - pakiety on-line w modemie HSDPA - pytania praktyczne

Data: 2009-10-18 15:09:57
Autor: Tomaszek
Play fresh - pakiety on-line w modemie HSDPA - pytania praktyczne
Jestem poważnie zainteresowany wykorzystaniem tych pakietów:

http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/pakiety_play_online_w_telefonie/index.html

Ale ponieważ nie posiadam jeszcze modemu HSDPA to się trochę cykam. Naczytałem się tu o różnych cudach w tej sieci. Pożyczyłem modem HSDPA ( Option Icon 225, tylko na testy na pół godziny, nie było możliwości aktywacji pakietów itd ) i włożyłem Play Fresh. Połączyłem się z siecią bez problemu. Teraz pytanie:

Czy na pewno mogę w modemie HSDPA wykorzystać kartę Play Fresh i te pakiety? Nie założyli jakiejś "sztucznej" blokady na to? Technicznie nie powinno być problemu.

W BOKu twierdzą, że wykorzystanie Play Fresh w modemie HSDPA jest niemożliwe. Tu oczywiście pieprzą głupoty ( sam sprawdziłem, że jest inaczej ) ale z pakietami już może być inaczej. Sprawdził to ktoś?

Od razu uprzedzam nadgorliwych: nie chcę oddzielnej usługi "Play on line na kartę"
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play fresh - pakiety on-line w modemie HSDPA - pytania praktyczne