Play -> w rodzinie :-(

Data: 2010-04-03 00:01:13
Autor: z
Play -> w rodzinie :-(
Przejrzałem posty z tego roku i nie znalazłem
Chodzi o brak mozliwości dodzwonienia się z numeru w Play w abo do sieci   "w rodzinie"
http://www.telepolis.pl/forum/printview.php?t=40545&start=0&sid=a54624d9f5929c06e9f77ab721bebe04
Już 2 mies. z tego co wycztałem nie działają takie połączenia a chodzi o próbę wydarcia kasy zmianę umowy z siecią Rydzyka

Płacę abo chciałbym zadzwonić pod zatwierdzony przez odpowiednie państwowe organy :-) numer i nie mogę tego zrobić.
Byłby to drugi powód po słabym zasięgu do rozstania się z tą siecią.

Próbował ktoś rozwiązać umowę ze względu na niewywiązywanie się operatora z obowiązków???
Możliwości techniczne istnieją tylko sprawa jest "polityczna" czyli zależna od operatora.

PS. Moja rodzina sprawiła sobie telefony "w rodzinie" nic na to nie poradzę. Czy Play to jest przedszkole czy poważna firma telekominikacyjna???

Data: 2010-04-03 00:31:41
Autor: Piotr M
Play -> w rodzinie :-(
Dnia 03-04-2010 o 01:01:13 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):

Płacę abo chciałbym zadzwonić pod zatwierdzony przez odpowiednie  państwowe organy  numer i nie mogę tego zrobić.

Co Ci powiedzieli w Playu?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-03 01:03:21
Autor: z
Play -> w rodzinie :-(
Piotr M pisze:
Dnia 03-04-2010 o 01:01:13 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):

Płacę abo chciałbym zadzwonić pod zatwierdzony przez odpowiednie państwowe organy  numer i nie mogę tego zrobić.

Co Ci powiedzieli w Playu?

Dopiero się wybieram. Z tego co wyczytałem to ludzie skarżą piszą i cisza.
W Playu pewnie usłyszę "gońsie"
Klienta nie powinno obchodzić dlaczego się operatorzy nie mogą dogadać.
Do dogadania powinna ich przymuszać kara UKE oraz masowe zrywanie umów przez klientów. To jest zaprzestanie świadczenia usługi. Czy może być większe przewinienie?
Tak mało ludzi dzwoni z playa do w rodzinie że jakiś tvn (tfu) nie zrobił jeszcze chwytliwego reportażu?

Data: 2010-04-03 07:53:03
Autor: brum
Play -> w rodzinie :-(
Dopiero się wybieram. Z tego co wyczytałem to ludzie skarżą piszą i cisza.
W Playu pewnie usłyszę "gońsie"

po czym wnosisz ? jeszcze nie zdazyles zapytac, a juz klapiesz, jacy sa zli ?

Do dogadania powinna ich przymuszać kara UKE oraz masowe zrywanie umów przez klientów.

powaznie ? juz widze te masy klientow pleja, ktorzy pragna dodzwonic sie do dziesieciu milionow klientow spolki karkosik & rydzyk

To jest zaprzestanie świadczenia usługi.

a w ogole kiedys mozna bylo dzwonic ?

Czy może być większe przewinienie?

chyba nie, to juz jest najwieksze

na koniec proponuje dokladne sprawdzenie mozliwosci polaczenia z roznych sieci na problematyczny numer, a nastepnie - w zaleznosci od uzyskania wynikow zgloszenie uszkodzenia / zlozenie reklamacji;
wyzalasz sie tutaj, jaki to plej jest zly, a nawet nie kiwnales palcem, zeby ta sytuacje zmienic

Data: 2010-04-03 08:11:51
Autor: z
Play -> w rodzinie :-(
brum pisze:
  > na koniec proponuje dokladne sprawdzenie mozliwosci polaczenia z roznych
sieci na problematyczny numer, a nastepnie - w zaleznosci od uzyskania

Sprawdziłem. A czy Ty Spróbowałeś przeczytać załączony link?

wynikow zgloszenie uszkodzenia / zlozenie reklamacji;
wyzalasz sie tutaj, jaki to plej jest zly, a nawet nie kiwnales palcem, zeby ta sytuacje zmienic

Wyobraź sobie że płacisz abonament w erze i nagle przestajesz mieć możliwość dodzwonienia się na numery w plusie. Dokładnie taka sama sytuacja. Ta sytuacja trawa 2 miesiące. Na tej grupie cisza więc się chciałem uzbroić w aktualną wiedzę przed bojami z Play.
Zasady są żeby się ich trzymać.
Masz rację we wtorek idę do salonu z reklamacją i pisze skargę do uke itpe..... Napiszę co wskórałem

Data: 2010-04-03 11:59:02
Autor: Piotr M
Play -> w rodzinie :-(
Dnia 03-04-2010 o 08:53:03 brum <brumbrum@onet.eu> napisał(a):

Dopiero się wybieram. Z tego co wyczytałem to ludzie skarżą piszą i  cisza.
W Playu pewnie usłyszę "gońsie"
po czym wnosisz ? jeszcze nie zdazyles zapytac, a juz klapiesz, jacy sa  zli
?

Faktem jest że Play niestety nieraz nawala i u mnie ma na razie taką  wyrobiona opinię, ale z drugiej strony ma bezproblemową obsługę  reklamacyjną (telefoniczną i mailową), zawsze wszystko jak należy.

Data: 2010-04-03 10:41:40
Autor: tl
Play -> w rodzinie :-(

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hp5t3r$hs5$1inews.gazeta.pl...
Piotr M pisze:
[...]

Prorok jakiś czy co ?

[...]

Aktywista , bojówkarz , agitator ?

Tak mało ludzi dzwoni z playa do w rodzinie że jakiś tvn (tfu) nie zrobił jeszcze chwytliwego reportażu?

Sugeruję zainteresować takim sekowaniem tej sieci (na tle wyznaniowym oczywiście, to widać na pierwszy rzut oka ) Pospieszalskiego bo o tym warto rozmawiać. Tvn (tfu) to sieć o odmiennym światopoglądzie więc odzykana Tvp1 (cmok,cmok) właściwie wyjaśni przyczyny sekowania jedynie słusznej sieci przez (tfu, tfu, tfu przez lewe ramię) playa.

Data: 2010-04-03 14:01:08
Autor: z
Play -> w rodzinie :-(
On 03.04.2010 10:41, tl wrote:

SugerujĂŞ zainteresowaĂŚ takim sekowaniem tej sieci (na tle wyznaniowym
oczywiÂście, to widaĂŚ na pierwszy rzut oka ) Pospieszalskiego bo o tym warto
rozmawiaĂŚ. Tvn (tfu) to sieĂŚ o odmiennym ÂświatopoglÂądzie wiĂŞc odzykana Tvp1
(cmok,cmok) wÂłaÂściwie wyjaÂśni przyczyny sekowania jedynie sÂłusznej sieci
przez (tfu, tfu, tfu przez lewe ramiĂŞ) playa.

Wiedziałem że się aktywiści odezwą i pojadą merytorycznie...
Akurat zdanie o RM czy TVN mam podobne tylko tvn częściej mnie wku.. bo częściej oglądam.
W sumie do Playa nic nie mam. Przygarnęli mnie jak mnie Era dała zaporowe warunki po 10 latach stażu. Mają gorszy zasięg ale to się zdarza.
Natomiast braku świadczenia usługi darować nie można.
Ładana pani kazała napisać reklamację i łaskawie w ciągu 14 dni mi odpowiedzą.
Pewnie tak;
.... Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się ze sprawa. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że wykonaliśmy połączenia testowe na numer 720XXXXXX oraz 720007777. Według naszych danych wspomniane numery nie istnieją. Prosimy upewnić się, że wybiera Pan poprawne numery...

Tak oczywiście mam się nie przejmować i płacić :-)

Data: 2010-04-04 10:06:09
Autor: Piotr
Play -> w rodzinie :-(
Użytkownik "z" <z@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hp7am8$h38$1inews.gazeta.pl...
On 03.04.2010 10:41, tl wrote:
[...]

a skąd to wiesz, bo to znowu jakieś bzdury piszesz

Data: 2010-04-06 08:50:58
Autor: z
Play -> w rodzinie :-(
Piotr pisze:

a skąd to wiesz, bo to znowu jakieś bzdury piszesz

Ale co, że tvn nie lubię, play ma gorszy zasięg, czy co mi odpiszą???
Ja tylko nieśmiało nadmieniam :-) że z telefonu w Play nie da się zadzwonić do "w rodzinie" i nie jest to spowodowane trudnościami technicznymi tylko polityką firmy. Ludzie piszą skarżą i przez 2 mies. nic się nie dzieje.
Jak ich przymusić żeby się dogadali? Brać drogie telefony ma cyrograf i rozwiązywać umowę z winy operatora???

Data: 2010-04-06 16:31:12
Autor: brum
Play -> w rodzinie :-(
Jak ich przymusić żeby się dogadali? Brać drogie telefony ma cyrograf i rozwiązywać umowę z winy operatora???

przestac biadolic i zlozyc reklamacje

Data: 2010-04-05 18:16:29
Autor: qwerty
Play -> w rodzinie :-(
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp5pfa$7t7$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Złóż reklamację. Nie mogłem dodzwonić się na jeden numer i po złożeniu reklamacji naprawili i dali malutki bonus.

Play -> w rodzinie :-(