Play -> w rodzinie :-(

Data: 2010-04-05 18:16:29
Autor: qwerty
Play -> w rodzinie :-(
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp5pfa$7t7$1@inews.gazeta.pl...
Przejrzałem posty z tego roku i nie znalazłem
Chodzi o brak mozliwości dodzwonienia się z numeru w Play w abo do sieci "w rodzinie"
http://www.telepolis.pl/forum/printview.php?t=40545&start=0&sid=a54624d9f5929c06e9f77ab721bebe04
Już 2 mies. z tego co wycztałem nie działają takie połączenia a chodzi o próbę wydarcia kasy zmianę umowy z siecią Rydzyka

Płacę abo chciałbym zadzwonić pod zatwierdzony przez odpowiednie państwowe organy :-) numer i nie mogę tego zrobić.
Byłby to drugi powód po słabym zasięgu do rozstania się z tą siecią.

Próbował ktoś rozwiązać umowę ze względu na niewywiązywanie się operatora z obowiązków???
Możliwości techniczne istnieją tylko sprawa jest "polityczna" czyli zależna od operatora.

Złóż reklamację. Nie mogłem dodzwonić się na jeden numer i po złożeniu reklamacji naprawili i dali malutki bonus.

Play -> w rodzinie :-(