Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.

Data: 2014-07-02 19:49:25
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.
Witam.
Jest jakiś prosty sposób na wyłączenie wnerwiającej muzyczki w numerze w
play?
Chodzi o muzyczkę która jest odtwarzana w trrakcie oczekiwania na
połączenie do tegoż numeru. Znajoma (całkowita blondynka) przeniosła swój
numer do playa i zaaplikowali jej coś takiego. Biedna nie wie jak to
wyłączyć a ja jestm za daleko od niej żeby zrobić to z jej telefonu,
dlatego przydałby się jakiś kod wyłączający który można wpisać w telefonie
i byłoby po zabawie.
--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

Data: 2014-07-02 19:56:36
Autor: Bydlę
On 2014-07-02 19:49:25 +0200, " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> said:

Witam.
Jest jakiś prosty sposób na wyłączenie wnerwiającej muzyczki w numerze w
play?

Zacytuję całość, bo fajna:
===
Aktywacja
Wpisz i zatwierdĹş kod:*111*19*1# lub
Wyślij SMS z kodem utworu pod numer 333 lub
Wejdź na stronę WAP: m.play.pl/czekanie lub
Wejdź na stronę www: playthemusic.pl lub
Zadzwoń pod numer *133
===

Ileż mamy tu możliwości...

===
Dezaktywacja
Play24: Na stronie 24.play.pl
w zakładce Usługi
-> Usługi dodatkowe możesz
wybrać usługę z listy.
===

Jakie proste - _wystarczy_ się zarejestrować, zalogować i już.
;>

--
Bydlę

Data: 2014-07-02 20:04:02
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Bydlę
naskrobał(a):

Jakie proste - _wystarczy_ się zarejestrować, zalogować i już.
;>

Hm ;)
Ja znalazłem jeszcze na stronie smsa deaktywującego i kod deaktywujący. Ale
musze przyznać że dziewczę mnie rozwaliło, jak pytałem czy nie ma gdzies na
stronie instrukcji/opisu/samouczka to mi powiedziała że ona nie znalazła
nic na temat muzyki na czekanie.
No jestem normalnie załamany jej postawą aspołeczną, a może to taka postawa
w play?
Ręce i nogi opadają - cytując klasyka ;)
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

Data: 2014-07-02 20:42:56
Autor: PlaMa
W dniu 2014-07-02 20:04,  ...:::WISKOLER:::... pisze:

No jestem normalnie załamany jej postawą aspołeczną, a może to taka postawa
w play?
Ręce i nogi opadają - cytując klasyka ;)

To w ogóle nie szanowanie klientów, że włączają to coś, a po miesiącu
każą sobie płacić... zagrywki jak w Erze (czy innym tmobile).

Swoją drogą straszne wieśniactwo ta mnc

Data: 2014-07-02 20:54:01
Autor: dizel
Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.
On Wed, 02 Jul 2014 20:42:56 +0200, PlaMa <mariush.p-usunto@wp.pl>
wrote:

[...]

Tyle że w play jest tak że jak zadzwonisz do kogoś nawet z innej sieci
kto ma tą usługę włączoną to nie zawsze, ale dość często potrafi
przyjść flash sms że ta osoba ma włączone granie na czekanie czy jak
tam to zwał i czy chcesz aktywować, wystarczy wcisnąć 1 i już masz tą
usługę włączoną. Miałem taki przypadek na jednym numerze, rozmawiałem
z tą osobą i mówiła że nic nie aktywowała, ale to tak jak napisałem
się odbyło, koniec końców sam to tałatajstwo wyłączyłem przez play24.

Pozdrawiam

Play i dzwięk oczekiwania na połączenie.