Play i internet - dlaczego działa? ;-)

Data: 2010-05-08 17:48:19
Autor: neoniusz
Play i internet - dlaczego działa? ;-)
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnhu8vak.bs8.samotniklocalhost.localdomain...
W Playu miało nie być gprs bez połączenia z UMTS playa.

Mam E65, wyłączony UMTS, utawiony na sztywno manualny wybór sieci Plus.
Telefon jest 'poplusowy'. Odpaliłem klienta e-mail, zaproponował połączenie
INTERNET_GPRS. Kliknąłem i... połączył się, włączył EDGE i sprawdził
pocztę. I pobrał za to kilka groszy.

A zatem co jest? Miało nie działać! Jestem w miejscu, gdzie jest zasięg
BTSa playa, ale tak jak napisałem - mam wyłączony UMTS i wymuszony roaming
plusa.

Odkad pamietam korzystalem z pakietow intenetowych play zarowno w  3G jak i Edge. Po prostu na uczelni nie mam zasiegu 3G i tam norlmalnie internet dziala po Edge. Oczywiscie wolniej.

Play i internet - dlaczego działa? ;-)