Play internet nie działa we Wrocławiu...

Data: 2009-11-15 13:51:00
Autor: A.
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Witam,
kolejny weekend z  rzędu internet z playa nie działa w śródmieściu Wrocławia. Niby łączy się z playem, ale z tego połącznia nie można wycisnąć ani kb przesyłu. Czyżby w weekendy nikt tam nie pracował i awarii nie usuwał? Bo przecież w niedzielne przedpołudnie nie mogą być przekaźniki przeciążone :|
Na szczeście jest rezerwowy simplus, ale przecież jakiaś przyzwoitość powinna też playa obowiązywać... Czy użytkownik play internet na kartę może jakoś reklamować brak możliwości korzystania z usługi i oczekiwać rekompensaty, czy też play może mieć to w czterech literach? Ktoś może ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?
pzdr
zniesmaczony i zirytowany
Adam

Data: 2009-11-15 14:35:09
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 15 Nov 2009 13:51:00 +0000,  A. napisał(a):

kolejny weekend z  rzędu internet z playa nie działa w śródmieściu
Wrocławia. Niby łączy się z playem, ale z tego połącznia nie można
wycisnąć ani kb przesyłu.

Na Szczepinie działa, czegom jest dowodem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-15 14:59:23
Autor: A.
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> Wrocławia. Niby łączy się z playem, ale z tego połącznia nie można
> wycisnąć ani kb przesyłu.

Na Szczepinie działa, czegom jest dowodem.

Jo, u mnie (jedności narodowej) tyż zaczęło działać. Wcześniej sprawdziłem wszystkie kombinacje na dwóch modemach i dwóch komputerach i ani kb nie ściągnąłem. Coś im się znaczy wali lokalnie, a nie globalnie (co specjalnie mnie nie pociesza, bo to lokalnie jest akurat u mnie :|).

pzdr
A.

Data: 2009-11-15 16:42:02
Autor: qwerty
Użytkownik " A." <adamrw2005@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdp50b$jif$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To się przeprowadź. ;)
A tak na poważnie - zgłoś playowi.

Data: 2009-11-15 15:01:26
Autor: qwerty
Użytkownik " A." <adamrw2005@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdp104$58h$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby to było na abo to za każdy dzień niedziałania płacisz o 1/30 mniejsze opłaty. Możesz żądać rekompensaty, ale ciekawe czy przychylnie rozpatrzą.

Data: 2009-11-15 16:36:32
Autor: Tomaszek
  A.pisze:

  Bo przecież w niedzielne przedpołudnie nie mogą być przekaźniki
przeciążone :|

Wszystkie nie, ale ten do którego Ty się logujesz, pewnie jest, albo ledwo zipie. Logujesz się do 2G czy 3G?

Na szczeście jest rezerwowy simplus, ale przecież jakiaś przyzwoitość powinna też playa obowiązywać...

Nie ma czegoś takiego jak przyzwoitość. Tu chodzi tylko o kasę. Ty masz płacić, a oni może będą świadczyć usługę :/

  Czy użytkownik play internet na kartę może
jakoś reklamować brak możliwości korzystania z usługi i oczekiwać rekompensaty, czy też play może mieć to w czterech literach?

Jak masz kartę zarejestrowaną, to możesz powalczyć i masz nawet sporą szansę coś ugrać. Tylko jak się spodziewam dołożą Ci parę Mb do limitu, co spowoduje jeszcze większy zastój;) Pieniędzy raczej nie oddadzą.

  Ktoś może ma
jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Tak, np. ja mam. Dzwoniłem na party line i po jednym telefonie stwierdziłem, że kopanie się z koniem nie ma sensu :/

pzdr
zniesmaczony i zirytowany

Witaj w klubie;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-06 11:27:11
Autor: Baluu
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Kolego A.,

Dzis rynek jest nasycony i...

albo wybieramy kiepsko działającą sieć a za to tanią tak jak Ty, to nie mamy co się dziwić ze są problemy od czasu do czasu.. Tanio mało kiedy znaczy dobrze.

albo wybieramy usługę, która kosztuje więcej ale jakość tej usługi jest satysfakcjonująca.

Era, Plus, Orange budowali swą sieć ponad 10 lat i mają na tyle rozwiniętą sieć ze usługa jest na dobrym poziomie.

Play buduje siec [a raczej fuszerkę] od marnych 2 lat i Ty kolego A. dziwisz się ze Play_Internet nie działa??

Data: 2009-12-06 16:05:49
Autor: ALEX John Calder
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Baluu ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A to ciekawe co opowiadasz. Jakoś tak ostatnio pożyczyłem od kumpla modem PI. Katowałem go na wszelkie chyba sposoby. I jakoś nie chce się sieć wyłożyć.

Era, Plus, Orange budowali swą sieć ponad 10 lat i mają na tyle
rozwiniętą sieć ze usługa jest na dobrym poziomie.

MEGAROTFL.

Play buduje siec [a raczej fuszerkę] od marnych 2 lat i Ty kolego A.
dziwisz się ze Play_Internet nie działa??

To ja jestem z innego matrixa, bo mi jakoś działa.

--
ALEX John Calder, generał lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

Data: 2009-12-07 11:09:17
Autor: Baluu
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Zgadza sie kolego z tym matrixem. :)

Istnieje duzo wieksze prawdopodobienstwo ze mam w okolicji wiecej stacji UMTS 3OP niz Playa.

A poza tym Stacje 3OP maja bardziej rozbudowana siec radiolini co za tym idzie siec sie mniej muli...

Moze Ty masz szczescie bo jestes w miejscu gdzie siec jest przez innych sporadycznie uzywana i masz cala przepustowosc dla siebie.

Data: 2009-12-07 14:06:14
Autor: ALEX John Calder
[...]

Wątpie bo mieszkam na jednym z największych blokowisk w Łodzi, a wiadomo jaka jest liczba ludzi na km^2 w takich miejscach.

Data: 2009-12-07 19:10:03
Autor: Baluu
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Ja wiem swoje... Ty wiesz Swoje...

Ty myslisz lokalnie a ja globalnie.

Data: 2009-12-08 13:40:23
Autor: ALEX John Calder
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Baluu ni au koto ha itsumo tanosii

Ja wiem swoje... Ty wiesz Swoje...

Zapomniałeś dodać skąd czerpiesz swoją wiedzę. Bo ja z praktyki.

Ty myslisz lokalnie a ja globalnie.

To znaczy? Jak się wybiorę do dla naprzykładu do Dragon City, albo District Criminal to nagle stracę zasięg?