Play internet nie działa we Wrocławiu...

Data: 2009-11-15 14:35:09
Autor: Olgierd
Play internet nie działa we Wrocławiu...
Dnia Sun, 15 Nov 2009 13:51:00 +0000,  A. napisał(a):

kolejny weekend z  rzędu internet z playa nie działa w śródmieściu
Wrocławia. Niby łączy się z playem, ale z tego połącznia nie można
wycisnąć ani kb przesyłu.

Na Szczepinie działa, czegom jest dowodem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-15 14:59:23
Autor: A.
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> Wrocławia. Niby łączy się z playem, ale z tego połącznia nie można
> wycisnąć ani kb przesyłu.

Na Szczepinie działa, czegom jest dowodem.

Jo, u mnie (jedności narodowej) tyż zaczęło działać. Wcześniej sprawdziłem wszystkie kombinacje na dwóch modemach i dwóch komputerach i ani kb nie ściągnąłem. Coś im się znaczy wali lokalnie, a nie globalnie (co specjalnie mnie nie pociesza, bo to lokalnie jest akurat u mnie :|).

pzdr
A.

Data: 2009-11-15 16:42:02
Autor: qwerty
Użytkownik " A." <adamrw2005@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdp50b$jif$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To się przeprowadź. ;)
A tak na poważnie - zgłoś playowi.

Play internet nie działa we Wrocławiu...