Play karta sms premium

Data: 2010-12-21 14:25:04
Autor: pyton
Play karta sms premium
Kupiłem w celach testowych i właściwie tylko do jednego starter Play za 5 zł.
Wsadziłem kartę SIM do aparatu, ale nie mogę wysłać smsa premium za 3,66zł, ki czort?
Jest 5 złotych na koncie, dzwonić można, a tego smsa nie da się wysłać za Chiny. Co to ma być?
Kolejny gwóźdź do trumny Play, na pewno nie będę z nich korzystać.

Data: 2010-12-21 15:11:54
Autor: dizel
Play karta sms premium
On Tue, 21 Dec 2010 14:25:04 +0100, "pyton" <pyt@on.no> wrote:

[...]

zmienili zasady, żeby wysłać teraz sms premium na nowo aktywowanym
starterze musisz doładować konto i wtedy będzie można wysyłać premium
smsy

Data: 2010-12-21 15:14:14
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:9bd1h6d0m2750j0sb5dlsohn8od94272br4ax.com...
[...]

Rety, co za gówno, no przepraszam za wyrażenie.
Wykopuje dół, wrzucam tam ta kartę sim, zasypuje wapnem i zalewam betonem, Playu pier.... się!!!

Data: 2010-12-21 15:31:02
Autor: GR
Play karta sms premium

Rety, co za gówno, no przepraszam za wyrażenie.
Wykopuje dół, wrzucam tam ta kartę sim, zasypuje wapnem i zalewam betonem, Playu pier.... się!!!

wiesz co...
to nie kop glębokiego dołu i nie lej dużej warstwy betonu,
pujde se odkopię
i będę kolejnym szczęśliwym uzytkownikiem PLAY,
tak jak cała moja rodzina, i znajomi...
i od tej pory żyjemy w spokoju i nie mamy prolemu z komunikacją..
pozdr.
Gr

Data: 2010-12-21 16:07:17
Autor: pyton
Play karta sms premium

Użytkownik "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał w wiadomości news:4d10ba26$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak powinno, wszystko jest blokowane, połączenia do sieci droższe.
Spalę ten szit palnikiem, żyje sobie z rodziną w sieci Orange, gdzie nie wszystko jest piękne, ale jak kupuje kartę to mam do wykorzystania te środki i mogę sobie z nimi zrobić co chcę, nawet wysłać na fudancję polsatu czy przelać żulowi, wyp.... z plejem

Data: 2010-12-21 16:15:22
Autor: Tomek
Play karta sms premium

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał

To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak powinno

Kolejny frustrat co nie umie poczytac regulaminów i płacze na grupie.

Data: 2010-12-21 16:45:43
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ieqgaj$j54$1news.onet.pl...

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał

To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak powinno

Kolejny frustrat co nie umie poczytac regulaminów i płacze na grupie.

Jaki regulamin? Kupuję kartę w kiosku, mam podpisywać do tego jakąś umowę, wchodzić na strony internetowe, logować się gdzieś, dzwonić po to by do cholery skorzystać z podstawowej zwykłej usługi? Kolejny nawiedzony obrońca fioletu

Data: 2010-12-21 17:06:25
Autor: Tomek
Play karta sms premium

[...]

Nawiedzony do bólu. Każda, nawet zwykła usługa obwarowana jest stosownym regulaminem, po to, żeby była dobrze zrozumianą usługą. Zrozumianą przez oczywiście rozumnych. Ty jesteś na wskroś inny. Ot taki kolejny grupowy idiota-krzykacz.

Data: 2010-12-21 17:14:36
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ieqjaa$v7n$1news.onet.pl...

[...]

W zestawie jest plastikowa karta SIM i mała ulotka, nigdzie nie ma regulaminu, ani informacji że nie mogę zrobić ze środkami na koncie co chcę, idiotą więc jesteś Ty

Data: 2010-12-21 17:40:05
Autor: Tomek
Play karta sms premium

[...]

Jest wyraźnie napisane : Szczegóły oferty na www.playmobile.pl.
I nie ośmieszaj się już, a idiota to już za łagodnie dla Ciebie.

Data: 2010-12-22 13:00:25
Autor: pyton
Play karta sms premium

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ieql9d$634$1news.onet.pl...
> [...]

Jest wyraźnie napisane : Szczegóły oferty na www.playmobile.pl.
I nie ośmieszaj się już, a idiota to już za łagodnie dla Ciebie.

Kretynie-to za łagodne okreslenie na Ciebie, co Ty mi teraz będziesz pieprzyć, że chcąc skorzystać ze startera mam wejść na jakąś stronę, czy iść do salonu i wertować regulaminym, puknij się w główkę. A serwis Chomikuj z którego chciałem skorzystać ma napisane, że obsługuje wszystkie sieci w tym Play.

Data: 2010-12-22 12:22:00
Autor: Olgierd
Play karta sms premium
Dnia Wed, 22 Dec 2010 13:00:25 +0100, pyton napisał(a):

co Ty mi teraz będziesz
pieprzyć, że chcąc skorzystać ze startera mam wejść na jakąś stronę, czy
iść do salonu i wertować regulaminym

Wycinając (i pomijając) zwyczajowe grzeczności dodam, że identycznie jest w banku, gdzie korzystając z jakiegoś produktu zawsze masz szczegóły w regulaminie. Różnica jest taka, że bank ma obowiązek dostarczyć ten regulamin klientowi, nie tylko powiadomić o jego istnieniu.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-12-22 14:31:39
Autor: niusy.pl
Play karta sms premium

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem>

[...]

Ale to jest tego warte a starter nie.

Różnica jest taka, że bank ma obowiązek dostarczyć ten regulamin
klientowi, nie tylko powiadomić o jego istnieniu.

To samo co powyżej.

Data: 2010-12-22 15:43:31
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.12.22.12.22.00rudak.org...
[...]

Nie otworzysz konta w banku w kiosku, no dobra są stoiska w centrach handlowych, które można też tak nazwać, ale również i wtedy dostaniesz do przeczytania i podpisania umowę. Starter SIM kupiony w kiosku ma być gotowy do natychmiastowego działania i tyle.

Data: 2010-12-22 15:47:25
Autor: Tomek
Play karta sms premium

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no>

Starter SIM kupiony w kiosku ma być gotowy do natychmiastowego działania i tyle.

No i działa. I tyle. I nie płacz już.

Data: 2010-12-22 16:34:46
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:iet31u$ei8$1news.onet.pl...

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no>

Starter SIM kupiony w kiosku ma być gotowy do natychmiastowego działania i tyle.

No i działa. I tyle. I nie płacz już.

Nie, nie działa. To co u innych jest normalnie dostępne tutaj nie i nie będę niczego doładowywać, aktywował, czytał regulaminu, konstytucji i co tam jeszcze wymyślisz.
Chłopcze, skończ już bronić dobrego imienia pracodawcy, bo to się staje nudne

Data: 2010-12-22 17:05:47
Autor: Tomek
Play karta sms premium

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał

Chłopcze, skończ już bronić dobrego imienia pracodawcy, bo to się staje nudne

Ja nie mam pracodawcy, sam sobie płacę, chłopcze.

Data: 2010-12-22 21:40:51
Autor: banczi@
Play karta sms premium

Właśnie mam podobny problem...tyle, że doładowałem konto i nadal nie idą smsy specjalne. Coś jeszcze mam zrobić?
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2010-12-23 09:00:44
Autor: dizel
Play karta sms premium
On Wed, 22 Dec 2010 21:40:51 +0000 (UTC), banczi@ <banczi@gmail.com>
wrote:

Właśnie mam podobny problem...tyle, że doładowałem konto i nadal nie idą smsy specjalne. Coś jeszcze mam zrobić?

a wykonałeś jakieś połączenie wogóle?? Jeśli tak to może też być tak
że niektóre numery premium są zablokowane, jest o tym w cenniku.

Data: 2010-12-23 12:39:26
Autor: pyton
Play karta sms premium
wrote:

[...]

Tak, cudownie, tak ma być. To normalne, plej jest boski, kochajmy się. Potem jak będziesz chciał gdzieś zadzwonić też może się okazać, że niektóre numery są zablokowane i się nie dodzwonisz. Wyrzuć to lepiej za wczasu do kosza i nie psuj sobie nerwów, kup starter którejś z pozostałych normalnych sieci.

Data: 2010-12-23 13:38:39
Autor: darek638
Play karta sms premium
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:ievcdl$dtm$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Pyton, laskaj lepiej pytonga.

zulugula

Data: 2010-12-27 20:34:16
Autor: niusy.pl
Play karta sms premium

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

Chłopcze, skończ już bronić dobrego imienia pracodawcy, bo to się staje nudne

Ja nie mam pracodawcy, sam sobie płacę, chłopcze.

I drukujesz swoje pieniądze ?

Data: 2010-12-22 23:46:28
Autor: animka
Play karta sms premium

UĹźytkownik "pyton"<pyt@on.no>

[...]

Aby starter zadziałał to trzeba go aktywować odpowiednim kodem.

--
animka

Data: 2010-12-23 08:45:17
Autor: Olgierd
Play karta sms premium
Dnia Wed, 22 Dec 2010 15:43:31 +0100, pyton napisał(a):

Nie otworzysz konta w banku w kiosku, no dobra są stoiska w centrach
handlowych, które można też tak nazwać, ale również i wtedy dostaniesz
do przeczytania i podpisania umowę.

Owszem, dostaniesz umowę, ale regulaminu czasem nie, wyłącznie powiadomią klienta, że jest on (to jest nieprawidłowa praktyka).

Zważ jednak, że część banków pozwala już na wchodzenie w interesy za pośrednictwem sieci, a tam już w ogóle nie wiadomo czy klient się zapozna z wszystkimi dokumentami.

Data: 2010-12-22 09:38:56
Autor: niusy.pl
Play karta sms premium

[...]

Już nie opowiadaj bajek, że znasz regulamin każdej usługi z której korzystasz. Tylko teraz snobujesz się na znajomość regulaminu operatora komórkowego a potem Ci się znudzi i będzie jak u tego, którego komentujesz, tj będziesz chciał po prostu korzystać.

Data: 2010-12-22 10:45:13
Autor: Tomek
Play karta sms premium

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

Już nie opowiadaj bajek, że znasz regulamin każdej usługi z której korzystasz.

W którym miejscu to napisałem? Czy Twoim przeznaczeniem jest pieprzenie i wmawianie głupot na grupie?

Tylko teraz snobujesz się na znajomość regulaminu operatora komórkowego a potem Ci się znudzi i będzie jak u tego, którego komentujesz, tj będziesz chciał po prostu korzystać.

Mowa była o starterze z PLAY i SMS Premium. Czytaj od początku zanim znów zrobisz z siebie idiotę. Snobie.

Data: 2010-12-22 12:49:43
Autor: niusy.pl
Play karta sms premium

[...]

Nie, to twoje przeznaczenie :-)

[...]

I co, nie snobujesz się ?

Czytaj od początku zanim znów zrobisz z siebie idiotę. Snobie.

Wygrałeś, jesteś większym idiotą i snobem :-)

Data: 2010-12-21 16:50:01
Autor: grin
Play karta sms premium

Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:ieqfra$jir$1usenet.news.interia.pl...
To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak powinno, wszystko jest blokowane, połączenia do sieci droższe.
Spalę ten szit palnikiem, żyje sobie z rodziną w sieci Orange, gdzie nie

Jesteś zatrudniony w Orange jako internetowy głupek, tfu amplifajer ?
http://www.orange.pl/kid,4000000150,id,4000436947,title,Dobrze-platne-pochwaly,article.html

Data: 2010-12-21 16:51:20
Autor: pyton
Play karta sms premium

Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:ieqiab$ru7$1news.onet.pl...

[...]

Nie, nie jestem, orendż również bywa irytujący, np spam smsowy, reklamy, czy zdarzająca się kiepska jakość połączeń, a Ty liżesz różową landrynkę?

Data: 2010-12-21 22:14:01
Autor: g673
Play karta sms premium

Nie, nie jestem, orendż również bywa irytujący, np spam smsowy, reklamy,
czy zdarzająca się kiepska jakość połączeń, a Ty liżesz różową landrynkę?

Rozowa czy fioletowa a moze pomaranczowa...? Chyba sie pogubilem ;(

Data: 2010-12-21 16:56:17
Autor: pyton
Play karta sms premium
[...]

Dzięki za informację o takim zjawisku, będę o was pamiętał gdy będziecie wmawiać że gówno nie śmierdzi, a czarne jest białe
w tym wątku zdemaskował się GR, Tomek jeszcze się uczy

Data: 2010-12-21 21:32:53
Autor: animka
Play karta sms premium
W dniu 2010-12-21 16:07, pyton pisze:

UĹźytkownik "GR"<grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>  napisał w wiadomości
> [...]

Rety, co za gĂłwno, no przepraszam za wyraĹźenie.
[...]

A wkrótce będziesz miał 3 w jednym: TPSA+Orange+Era :D

--
animka

Data: 2010-12-21 16:54:54
Autor: pyton
Play karta sms premium
[...]

Za to że napisałeś plej wielkimi literami więcej Ci zapłacą?

Data: 2010-12-21 17:34:29
Autor: SDD
Play karta sms premium

[...]

Ale z ortografia nadal sa :)
Do pelni szczescia potrzeba jeszcze tylko slownika i bedzie git.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-21 17:09:28
Autor: Danny
Play karta sms premium
Dnia Tue, 21 Dec 2010 15:11:54 +0100, dizel napisał(a):

[...]

albo i nie.... zdarza się że na niektóre numery się nie da wysłać...

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2010-12-23 09:01:39
Autor: dizel
Play karta sms premium
[...]

Tutaj źródło:
http://www.blogplay.eu/2010/05/04/zmiany-w-cenniku-oferty-play-fresh/

Data: 2010-12-23 12:37:47
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:ne06h61se4mkvskpacpkvq9j3e9dj014mv4ax.com...
[...]

Oczywiście źródło do tego jest w formie erraty do każdego zestawu play w kiosku?
Może kupując bilet na autobus też mam czytać jakieś regulaminy, kodeksy, bo może się okazać że zielone bilety są ważne tylko w piątki o 12:15, a jak chce jechać to muszę kupić ten niebieski i to od razu w 3 sztukach.

Data: 2010-12-23 12:44:51
Autor: Liwiusz
Play karta sms premium
W dniu 2010-12-23 12:37, pyton pisze:

Może kupując bilet na autobus też mam czytać jakieś regulaminy, kodeksy,

Powinieneś. Tzn. nie musisz, ale nie unikniesz konsekwencji wynikających z prawa przewozowego, regulaminu przewoźnika i cennika.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-23 12:49:12
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ievcnl$l01$2news.onet.pl...
[...]

Mówimy o sytuacji w której proszę w kiosku o normalny bilet na autobus, bo chcę jechać do cioci na imieniny.
Nic nie przewożę, nie mam zniżki, chce po prostu się przemieścić.
Wsiadam a tu np bilet nie mieści się w kasowniku, mówię kanarom żeby spadali na drzewo, bo ja ten bilet mam, ale z nimi jest taki prawnik jak Ty, który stwierdzi że w piątki na trasie obowiązują tylko niebieskie bilety w kropki i jest o tym w regulaminie na stronie przewoźnika, a ja bilet kupiłem w czwartek

Data: 2010-12-23 12:56:39
Autor: Liwiusz
Play karta sms premium
W dniu 2010-12-23 12:49, pyton pisze:

Mówimy o sytuacji w której proszę w kiosku o normalny bilet na autobus,
bo chcę jechać do cioci na imieniny.

LOL, tak kupujesz bilet? ;)

[...]

Więc do kogo masz pretensje? Chcesz, aby bilet czwartkowy działał w piątek? Albo bilet działający w godz. 9-14 również poza tymi godzinami?

--
Liwiusz

Data: 2010-12-23 13:59:14
Autor: Tomek
Play karta sms premium
Były juz trolle, Strybyszewscy, a teraz mamy pytona.
Jest fajnie.

Data: 2010-12-23 14:19:49
Autor: pyton
Play karta sms premium

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ievh34$69e$1news.onet.pl...
Były juz trolle, Strybyszewscy, a teraz mamy pytona.
Jest fajnie.

Mamy też Tomka, który już nie może się doczekać startera plej pod choinką, będzie mógł dzwonić do kolegów z podwórka. Za to fajna laska z klasy w jego gimnazjum już do niego nie zadzwoni, nawet się zastanawiała czy w związku ze świętami nie złożyć życzeń takiemu pajacowi, ale zobaczyła w jakiej jest sieci i nie będzie płacić więcej za połączenie do takiego cymbała.

Data: 2010-12-23 16:18:44
Autor: Tomek
Play karta sms premium

[...]

Opisujesz samego siebie? Bo Tomek już dawno skończył szkołę. Cymbale ... idioto i inne określenia, których tak chętnie z braku argumentów używasz.

Data: 2010-12-23 16:25:50
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ievp8m$3uf$1news.onet.pl...

[...]

Ty zacząłeś agencie Tomku, bo zabrakło argumentów do obrony ukochanego operatora

Data: 2010-12-23 14:17:51
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ievddp$o2a$2news.onet.pl...
W dniu 2010-12-23 12:49, pyton pisze:

Mówimy o sytuacji w której proszę w kiosku o normalny bilet na autobus,
bo chcę jechać do cioci na imieniny.

LOL, tak kupujesz bilet? ;)

Nie, ja po prostu kupuję bilet. Reszta dopisana dla Ciebie, prawniku.

[...]

Słyszałeś o czymś takim? Bo ja nie, dlatego wymyśliłem ten durny przykład! Ja kupiłem bilet, wywiązałem się z obowiązku i chcę jechać.
Za to MPK nawet zwraca kase gdy masz stare bilety, a zmieniły się stawki, jesteś w szoku, co?

Data: 2010-12-23 13:19:43
Autor: Olgierd
Play karta sms premium
Dnia Thu, 23 Dec 2010 14:17:51 +0100, pyton napisał(a):

Więc do kogo masz pretensje? Chcesz, aby bilet czwartkowy działał w
piątek? Albo bilet działający w godz. 9-14 również poza tymi godzinami?

Słyszałeś o czymś takim?

No ba, nie dość, że są bilety okresowe, to jeszcze zdarzają się promocje na konkretne dni (np. weekendowe).
A w samolocie to nawet masz dokładnie podany dzień oraz godzinę.

Data: 2010-12-23 14:22:11
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.12.23.13.19.43rudak.org...
[...]

Dobra, to kupuję bilet na samolot, wszystko idzie sprawnie, aż do dnia odlotu.
Stawiam się do odprawy, ale pani mnie nie przepuszcza mówiąc: widzi pan? dzisiaj samolot jest niebieski, a pana bilet obowiązuje tylko na samolot biały. Ale nigdzie o tym nie było informacji, wszędzie kuszą promocyjną ceną biletu.

Data: 2010-12-23 14:51:35
Autor: Tomek
Play karta sms premium

[...]

Była informacja w regulaminie. Tak samo jak w Play Einsteinie. Nie ośmieszaj się już więcej.

Data: 2010-12-23 15:38:20
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ievk59$hms$1news.onet.pl...

[...]

To Ty się ośmieszasz. Próbuje uzmysłowić Twojej grzechotce którą masz w głowie, że klienta nie interesują jakieś hocki-klocki i spodziewa się normalnej usługi. Może pójdziesz kupić list na znaczek, ale poczta Ci go odrzuci i listu nie wyślesz, bo polizałeś naklejając zamiast zamoczyć w wodzie z Lichenia. Informację o tym znajdziesz na stronie 15, rodziału trzeciego, księgi regulaminowej numer 8.

Data: 2010-12-23 15:39:20
Autor: Tomek
Play karta sms premium

[...]

A inaczej. Czy kupując bilet pani w okienku poinformowała Cię ile kilogramów możesz wnieść do samolotu oraz czego nie możesz wnieść? Powiedziała? Dała karteczkę z regulaminem i przepisami?

Data: 2010-12-23 16:29:36
Autor: pyton
Play karta sms premium
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:ievmuq$rb6$1news.onet.pl...

[...]

Poinformowała, gdyż jest to potrzebne klientowi, bilet kupuje się online i tam jest taka informacja, w związku z czym nie dziwię się, że nie chcą mi zabrać pianina w cenie mojego biletu. Z nożem, granatem, palnikiem acetylenowym również się nie pcham, bo tak nakazuje zdrowy rozsądek. Podstawowa usługa przewiezienie mojej dupy samolotem zrealizowane, za to że orzeszki i kawa są drogie nie krzyczę, nikt nie mówił że będą w pakiecie. Ale jakby nagle się okazało że w liniach PlayAIR nie można wejść do kibla, tylko kupić w tym celu zdrapkę za 5zł, to również bym tu napisał.

Data: 2010-12-23 19:49:25
Autor: josefff
Play karta sms premium
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:ieq9rn$9p7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Gwozdz do trumny???
LOL :)

Myslisz ze wyprodukowanie SIM-a nic nie kosztuje?
Moim zdaniem to bardzo dobre podejscie operatora do takich praktyk.

josefff

Data: 2010-12-27 20:43:14
Autor: niusy.pl
Play karta sms premium

Użytkownik "josefff" <jo@sefff.pl>

[...]

No to jeszcze przyłączenie do sieci kosztuje ROTFL

Play karta sms premium