Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne

Data: 2011-12-17 18:03:47
Autor: Karol
Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne

witam
Pojawila sie w telefonie aktualizacja z mozliwoscia logowania sie do sieci orange
i nie idzie sie dodzwonic na zaden nr stacjonarny, nie ma zadnego sygnalu. Karta po przelozeniu do innego telefonu tak samo. Drugi telefon z inna karta sim jeszcze
bez tej aktualizacji i dziala normalnie.
Tylko u mnie takie jaja kwadratowe?

--
pozdrowienia
karol

Data: 2011-12-18 11:26:43
Autor: Wojtek
Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne
Karol wystukał, co następuje:

witam
Pojawila sie w telefonie aktualizacja z mozliwoscia logowania sie do
sieci orange

już kilka tygodni temu...

[...]

Tak, tylko u Ciebie... Polecam reklamacje u operatora

Data: 2011-12-18 17:39:23
Autor: Karol
Dnia 18.12.2011 Wojtek <cos@za.cos> napisał/a:
Karol wystukał, co następuje:

witam
Pojawila sie w telefonie aktualizacja z mozliwoscia logowania sie do
sieci orange

już kilka tygodni temu...

a co ja o tym nie wiem? Po co ta zlosliwosc? W koncu zrobil sie upgrade w jednym
telefonie w drugim dalej nie ma.
[...]

i zlozylem ale u nich jest takie opoznienie ze nie wiadomo co sie dzieje,
w koncu dzis przyszlo:
:W odpowiedzi na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że trudności z :dodzwonieniem się na numery telefonów stacjonarnych są wynikiem awarii,
:nad usunięciem której obecnie pracujemy.
 --
pozdrowienia
karol

Data: 2011-12-20 18:52:46
Autor: Titus Atomicus
Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne
In article <4eecd983$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>,
 Karol <k-f_wywaltowdiabli_@neostrada.pl> wrote:

[...]

Jaka znowu aktualizacja?
Karty? Telefonu?
Bo ja zadnej aktualizacji nie robilem a mozliwosc logowania do Oranga tez sie juz z miesiac temu pojawila.

TA

Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne