Play na falach Orange

Data: 2013-06-22 21:39:40
Autor: Karol Misiukiewicz
Play na falach Orange
Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Data: 2013-06-22 22:08:12
Autor: ToMasz
Play na falach Orange
W dniu 22.06.2013 21:39, Karol Misiukiewicz pisze:
Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

tak. Ale o co dokładnie Ci chodzi?

ToMasz

Data: 2013-06-22 23:15:34
Autor: neoniusz
Play na falach Orange
[...]

WOW, nie gadaj!!!!!!!!!!
PS. Spozniles sie z informacja o jakies poltora roku. Gratulacje!

Data: 2013-06-22 23:15:50
Autor: $heikh el $hah
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-22 21:39, Karol Misiukiewicz pisze:
Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.
Nie wiem i nie chce mi się sprawdzać, ale na chłopski rozum: Play może mieć umowę z Orange na dierżawę ich BTS-ów, jednak w telefonie niczego ustawiać nie trzeba. Nie znajdzie biało-fioletowego masztu, to skorzysta z pomarańczowego.
Pamiętam, że Play, niedługo po wejściu na rynek, chwalił się największym zasięgiem 4G w Polsce. Nie przypuszczam, by to miało miejsce na własnej infrastrukturze. Właśnie chyba z Orange się dogadali.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-22 23:27:23
Autor: Tomek
Play na falach Orange
UĹźytkownik "$heikh el $hah"  napisał:

jednak w telefonie niczego ustawiać nie trzeba. Nie znajdzie biało-fioletowego masztu, to skorzysta z pomarańczowego.

Jeśli masz w telefonie wyszukiwanie ręczne i na sztywno ustawionego PLAYA, choćbyś się zesrał, to nie przełączysz się na pomarańczowy maszt. Trzeba albo ponownie ręcznie wyszukać ORANGE (lub PLUS) bądź wybrać wyszukiwanie automatyczne i samo znajdzie.

Data: 2013-06-22 23:43:53
Autor: $heikh el $hah
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-22 23:27, Tomek pisze:
Trzeba albo ponownie ręcznie wyszukać ORANGE (lub PLUS) bądź wybrać
wyszukiwanie automatyczne i samo znajdzie.

Aż sprawdziłem i faktycznie - domyślnie mam ręcznie ustawiony Orange.
Ale ja numer akurat mam w Orange, więc się tym nie interesowałem.
Czyli albo panna z Play mało rozgarnięta (bo nie ustawiać, lecz ew. zmienić z ręcznego na automatyczny), albo kolega Karol nie ogarnia. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-23 01:05:59
Autor: JoteR
Play na falach Orange
"$heikh el $hah" napisał:

[...]

Sam nie ogarniasz, bo - jak napisałeś - masz ustawiony na sztywno.
Panienka też miała częściowo rację, bo w niektórych aparatach przy ustawieniu automagicznym jeśli będzie choć ślad zasięgu - telefon się nie przełączy, będzie uparcie trzymał się resztek sygnału nadajnika Play, chociaż połączenia zrealizować się już nie da. Trzeba zmienić ręcznie.

JoteR

Data: 2013-06-23 01:30:48
Autor: $heikh el $hah
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-23 01:05, JoteR pisze:
Sam nie ogarniasz, bo - jak napisałeś - masz ustawiony na sztywno.

No i choćbym chciał, to nie mogę przestawić na inną sieć. Zresztą dziwna sprawa jest u mnie, bo mapka pokazuje BTS Orange na wieży budynku straży pożarnej, a pozostałych sieci trochę niżej (teren górzysty) w miejscu, gdzie stoi kościół...
Tak czy inaczej, choć na linii BTS-moje biurko znajdują się 3 ściany nośne i dwa stropy, to zasięg w Orange mam dobry.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-23 06:57:53
Autor: z
Play na falach Orange
[...]

Nie wiem jak teraz ale kiedyś nawet takie ręczne na sztywno ustawianie nadajników Plusa nie pomagało. I tak chciał się łączyć z macierzystymi.
Trzeba sprawdzić organoleptycznie swoją słuchawkę. :-)

Data: 2013-06-24 15:40:56
Autor: ALEX Alpha MR
Play na falach Orange
Dnia Sun, 23 Jun 2013 01:05:59 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

Plusa też, choć Orange ma zdecydowanie lepszy sygnał. Tam gdzie testowałem.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-06-23 14:01:54
Autor: Michal Tyrala
Play na falach Orange
On Sat, 22 Jun 2013 23:43:53 +0200, $heikh el $hah wrote:
 Czyli albo panna z Play mało rozgarnięta (bo nie ustawiać, lecz ew.  zmienić z ręcznego na automatyczny), albo kolega Karol nie ogarnia. ;)

Play nie dzierzawi BTSow, tylko ma umowe o roaming. A znakomita
wiekszosc telefonow w trybie automatycznym bedzie chciala skorzystac z
sieci macierzystej gdy tylko jest w zasiegu.
Gdy masz pod nosem BTS Plusa/Orange, bedac jednoczesnie na granicy
zasiegu natywnego Playa, to takie wymuszenie ma mocny sens.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-06-23 17:28:53
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

UĹźytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

Po cholerę ?

Data: 2013-06-23 18:51:36
Autor: zgred
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-23 17:28, John Kołalsky pisze:

UĹźytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

Po cholerę ?
Żeby było po polsku (i nie tylko), czyli koszernie?
W praktyce: Żeby np. ten pytajnik na końcu zdania nie wyleciał do następnej linii jeśli się znajdzie na granicy prawego marginesu?
Pragmatycznie: bo wszyscy rozsądni tak robią?
Autorytatywnie: bo tak!

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-23 22:52:16
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

UĹźytkownik "zgred" <zgred@empty.com>

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

Po cholerę ?
Żeby było po polsku (i nie tylko), czyli koszernie?

To nic nie ma do pisania po polsku

W praktyce: Żeby np. ten pytajnik na końcu zdania nie wyleciał do następnej linii jeśli się znajdzie na granicy prawego marginesu?

Ale te programy tak nie działają. Nie przenoszą pytajników do następnej linii.

Pragmatycznie: bo wszyscy rozsądni tak robią ?

Ja nie robię

Autorytatywnie: bo tak!

Wiedziałem, że pierdoły

Data: 2013-06-23 23:17:18
Autor: $heikh el $hah
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-23 22:52, John Kołalsky pisze:
To nic nie ma do pisania po polsku

J e s t e ś d e b i l e m , k t Ăł r e m u t r z e b a p i s a ć w p r o s t i d o s ł o w n i e , b o i n a c z e j g u b i s i ę p r z y n a j p r o s t s z y m  s k r Ăł c i e m y ś l o w y m ?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-24 19:39:19
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

[...]

Weź nie pierd..l, że uważasz się za kogoś mądrego.

Data: 2013-06-24 15:28:54
Autor: Akarm
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-23 17:28, John Kołalsky pisze:

Użytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

Po cholerę ?
Zgodnie z zasadami pisowni, żeby okazać minimum szacunku dla czytających.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-06-24 19:41:27
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

Użytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl>

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

Po cholerę ?
Zgodnie z zasadami pisowni, żeby okazać minimum szacunku dla czytających.

Odpada. Nikt tego naprawdę nie potrzebuje. Snobujecie się na inne pisanie sugerując, że inni was nie szanują gdy tymczasem to Wy nie szanujecie ich.

Data: 2013-06-24 20:10:43
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

[...]

Hitler i Stalin

Data: 2013-06-24 22:59:44
Autor: ToMasz
Play na falach Orange
W dniu 24.06.2013 20:10, John Kołalsky pisze:

[...]

nie wyzywajcie kolegi. Kiedyś stoi kumpel w starym spożywczaku i czyta RZUR. czyta i mówi że takiej potrawy nie zna. dopiero jak wypowiedział pod nosem słowo które zobaczył, kapnął się że zna i mu smakuje! Mówi więc pani że ma błąd ortograficzny. Na to kobieta mu odpowiada że obojętnie czy samo ż czy RZ - tak samo smakuje.

Są ludzie dla których przetrwanie jest celem życia, granicą sukcesu; zasady pisowni są potrzebne jak sztućce świni.
Tu jest podobnie. to nie wina i złośliwość kolegi że nie potrafi się zastosować. To my niepotrzebnie ograniczamy selekcje naturalną, więc takie osobniki przeżywają..... i swoim istnieniem urozmaicają krajobraz
ToMasz

Data: 2013-06-25 00:05:17
Autor: John Kołalsky
Play na falach Orange

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

[...]

Był taki film "Alternatywy 4"

Data: 2013-06-26 23:48:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play na falach Orange

"John Kołalsky" kqa2m5$pbe$1@mx1.internetia.pl

Hitler i Stalin

To juz przeszłość...
HiS -- Home internet Solution

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Home_internet_Solution

Data: 2013-06-26 23:44:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play na falach Orange

"marfi" 51c888fc$0$1254$65785112@news.neostrada.pl

sugerując, że inni was nie szanują gdy tymczasem to Wy nie szanujecie ich.

WAAS, nie WAS.

  http://pl.wikipedia.org/wiki/WAAS

I nie u nas, ale w Ameryce z akcentem na A. ;)

Data: 2013-06-25 22:41:31
Autor: DJ AbelsonÂŽ
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-22 23:15, $heikh el $hah pisze:
.. Właśnie chyba z Orange się dogadali.

Nie tylko z orange i bardzo dawno.
W moim telefonie, a mam SIM w Virgin przeniesiony z Playa dostępne są sieci:
1. Play
2. Orange
3. T-Mobile
4. Plus

Data: 2013-06-23 02:36:23
Autor: brzezi
Play na falach Orange
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 21:39:40 UTC+2 użytkownik Karol Misiukiewicz napisał:
Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Play nie korzysta z Orange, tzn nie tylko z Orange, ale także z Plus i Tmobile, czyli Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.
Nie trzeba nic ustawiac w telefonie, po porostu jak jestes na obszarze gdzie nie ma zasiegu Playa, a jest dowolna inna siec, to zostaniesz do niej polaczony. Mysle ze to jest mistrzostwo i Play pod tym wzgledem bije na glowe wszystkie inne sieci.

Data: 2013-06-23 20:38:58
Autor: Tomek
Play na falach Orange
Użytkownik  brzezi@gmail.com napisał:

Nie trzeba nic ustawiac w telefonie, po porostu jak jestes na obszarze gdzie nie ma zasiegu Playa, a jest dowolna inna siec, to zostaniesz do niej polaczony.

Pieprzysz bzdury. Poczytaj trochę.

Data: 2013-06-23 12:01:58
Autor: brzezi
Play na falach Orange
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 20:38:58 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
> Nie trzeba nic ustawiac w telefonie, po porostu jak jestes na obszarze > gdzie nie ma zasiegu Playa, a jest dowolna inna siec, to zostaniesz do > niej polaczony.

Pieprzysz bzdury. Poczytaj trochę.

To może wskaż co takiego Ci się nie podoba. bo akurat codzinnie widzę na swoim telefonie to co opisałem.

Data: 2013-06-23 21:46:37
Autor: Tomek
Play na falach Orange
Użytkownik  napisał:

[...]

Bo na swoim telefonie geniuszu masz ustawione automatyczne wyszukiwanie sieci, o czym pisałem nieco wyżej. Przestaw na ręczne i ustaw na sztywno PLAY, a później opisz wrażenia, co działo się, gdy nie musiałeś _nic ustawiac w telefonie_  i Ci automagicznie wcięło zasięg.

Data: 2013-06-23 12:56:58
Autor: brzezi
Play na falach Orange
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 21:46:37 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
[...]

A dlaczego mialembym tak robic i sobie utrudniac zycie? To co mam ustawione w tej chwili, to domyslne ustawienia telefonu. I zaloze sie ze sa to domyslne ustawienia w kazdym (w wiekoszosci) telefonow.

Data: 2013-06-24 15:43:31
Autor: ALEX Alpha MR
Play na falach Orange
Dnia Sun, 23 Jun 2013 12:01:58 -0700 (PDT), brzezi@gmail.com napisał(a):

[...]

I logujesz się Playem do Tmobile? Mi się ta sztuczka nie udała.

Data: 2013-06-26 17:45:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play na falach Orange

"ALEX Alpha MR" zgai8pyhyoml$.buev4h0q8bj3$.dlg@40tude.net

To może wskaż co takiego Ci się nie podoba. bo akurat
codzinnie widzę na swoim telefonie to co opisałem.

I logujesz się Playem do Tmobile? Mi się ta sztuczka nie udała.

Mnie tez nie udało się.

Data: 2013-06-23 21:09:44
Autor: Artur Maśląg
Play na falach Orange
W dniu 2013-06-23 11:36, brzezi@gmail.com pisze:
[...]

Coś mi się wydaje, że powyższe nie jest prawdą. Orange i Plus tak, ale
T-mobile?

Data: 2013-06-24 11:46:47
Autor: dizel
Play na falach Orange
On Sun, 23 Jun 2013 21:09:44 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

[...]

Play podpisał umowę na roaming niedawno też z T tylko kwestia jest
tego typu czy wprowadzą to czy nie, podobno testują narazie.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-24 13:56:39
Autor: Artur Maśląg
Play na falach Orange
wrote:

[...]

Ja doskonale wiem, że podpisali umowy na roaming krajowy z T-mobile,
ale podpisanie umowy to nie zasięg 'wszystkich sieci w polsce'.
Jeżeli T-mobile uruchomi taką usługę to będzie można stwierdzić, że
Play ma zasięg w ich sieci. Na dzień dzisiejszy nic takiego nie ma
miejsca.

Data: 2013-06-24 14:33:43
Autor: dizel
Play na falach Orange

wrote:

[...]

Zgadza się. A tak przy okazji to "w Polsce"

Pozdrawiam

Data: 2013-06-24 15:27:06
Autor: Artur Maśląg
Play na falach Orange

wrote:

[...]

No, ale to znowu nie do mnie ta uwaga :)

Data: 2013-06-26 03:07:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play na falach Orange

<brzezi@gmail.com> f87517e4-a08f-4478-a6f4-84a414032351@googlegroups.com

: Play nie korzysta z Orange, tzn nie tylko z Orange, ale także z Plus i Tmobile,

Chyba jednak bez Tmobile.

Data: 2013-06-23 11:41:14
Autor: dizel
Play na falach Orange
On Sat, 22 Jun 2013 21:39:40 +0200, Karol Misiukiewicz
<k.misiukiewicz@tlen.pl> wrote:

Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.

Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

Żadna nowość, jak nie będzie zasięgu sieci play to jeśli telefon jest
na automatycznym wybieraniu sieci to sam przełączy na zasięg Plusa
albo Orange, ewentualnie można sobie samemu ustawić w wybieraniu
ręcznym że telefon będzie korzystał tylko z nadajników Plus lub
Orange.
Dodatkowo jest już podpisana umowa na roaming wewnętrzny z T, ale na
razie nie wiadomo czy i kiedy będzie można z tego korzystać.

Pozdrawiam

Play na falach Orange