Play na kartę - blokada części pakie tu internetowego

Data: 2019-06-07 10:59:26
Autor: xxx
Play na kartę - blokada części pakie tu internetowego
Skylla pretended :
Play24 pokazuje mi o 0,5GB mniej pakietu do wykorzystania niż mam naprawdę. Napisałem do nich i odpisali że mój smartfon blokuje sobie czy też rezerwuje tak± ilo¶ć pakietu, dlatego nie jest on wy¶wietlany w Play24, chociaż faktycznie mam go do dyspozycji. Oczywi¶cie twierdz±, że nie wiedz± jaka usługa w smartfonie to robi.
Popatrzali¶cie się z czym¶ takim?
Mam Lg G7 bez brandu.

Żeni± bałach jak zwykle. Wytłumaczenie jest takie że play24 nie pokazuje dokładnie ilo¶ci MB, kiedy¶ pokazywał dokładniej.
Najlepiej rozł±czyć net i sprawdzać kodem, a to co pokazuje play24 jest tylko orientacyjne.

Play na kartę - blokada części pakie tu internetowego