Play na kartę - blokada części pakietu internetowego

Data: 2019-05-30 13:48:17
Autor: Skylla
Play na kartę - blokada części pakietu internetowego
Play24 pokazuje mi o 0,5GB mniej pakietu do wykorzystania niż mam naprawdę. Napisałem do nich i odpisali że mój smartfon blokuje sobie czy też rezerwuje taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w Play24, chociaż faktycznie mam go do dyspozycji. Oczywiście twierdzą, że nie wiedzą jaka usługa w smartfonie to robi.
Popatrzaliście się z czymś takim?
Mam Lg G7 bez brandu.
S.

Data: 2019-05-30 13:49:40
Autor: Skylla
Play na kartę - blokada części pakietu internetowego
Miało być Spotkaliście a nie Popatrzyliście rzecz jasna :-).

Data: 2019-05-30 15:22:13
Autor: Tomaszek
W dniu 2019-05-30 o 13:48, Skylla pisze:
[...]

Mi to się wydaje kompletną bzdurą, jedną z tych, które można usłyszeć kontaktując się z nimi. Chyba, że ktoś potwierdzi i napisze o co chodzi. Biorąc pod uwagę, jakie mają problemy z promocją pakietów internetowych z zawleczek puszek Coca-Coli można się spodziewać, że mają techniczne problemy i tyle.

--
t0maszek

Data: 2019-05-30 18:28:11
Autor: radekp@konto.pl
Play na kartę - blokada części pakietu internetowego
Thu, 30 May 2019 13:48:17 +0200, w <qcoftv$7de$1@sunflower.man.poznan.pl>,
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(-a):

Play24 pokazuje mi o 0,5GB mniej pakietu do wykorzystania niż mam naprawdę. Napisałem do nich i odpisali że mój smartfon blokuje sobie czy też rezerwuje taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w

Nowatorskie tłumaczenie :)
A weź im odpisz, że kartę masz teraz w komputerze - ciekawe co odpowiedzą.

PS. A najlepiej zrób copy&paste ich odpowiedzi.

Data: 2019-06-07 10:59:26
Autor: xxx
Play na kartę - blokada części pakie tu internetowego
Skylla pretended :
[...]

Żenią bałach jak zwykle. Wytłumaczenie jest takie że play24 nie pokazuje dokładnie ilości MB, kiedyś pokazywał dokładniej.
Najlepiej rozłączyć net i sprawdzać kodem, a to co pokazuje play24 jest tylko orientacyjne.