Play na karte - migracja na abonament

Data: 2013-05-08 22:11:46
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
Witam,
Mam od kilku lat numer w Playu. Taryfa Fresh.
Z reguly doladowywuje 30zl, raz na miesiac. Z tego mam bezplatne rozmowy do Playa, 3x100 minut na stacjonarne i 50 minut na wszystkie inne.
Czasem zostaje mi kilka zlotych na kolejnych kilka dni, czasem dokupie sobie pakiet internetowy... Z tym, ze w wakacje wydaje jeszcze mniej.

Myslalem, zeby przejsc na abonament, bo znajomi opowiadali o wynegocjowanych rewelacyjnych pakietach.
Tyle, ze jak zadzwonilem do Playa (za co jak sie okazalo musialem zaplacic kilka zlotych, mimo ze zasadniczo do Playa mam za darmo), to sie okazalo, ze to co mi zaoferowali - profil S za 19 zl nie pokrywa sie nawet z tym, co teraz wykrecam.  A po doplacie 10zl za pakiet na stacjonarne (czyli kilka zlotych wiecej niz teraz wydaje) daje duzo wiecej minut - tylko przeciez az tyle nie potrzebuje.

Reasumujac - w abonamencie place nie mniej, niz na karte. A trace elastycznosc.
Lipa.
No i gdzie sa te negocjowane elastyczne abonamenty?
Konsultant stwierdzil, ze to tylko dla przedluzajacych umowy.
A na grupie mowiono, ze dobre popozycje sa tylko dla nowych abonentow.
To ja juz nic nie wiem.
--
TA

Data: 2013-05-08 22:18:37
Autor: ToMasz
W dniu 08.05.2013 22:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Mam od kilku lat numer w Playu. Taryfa Fresh.
jeden?
Z reguly doladowywuje 30zl, raz na miesiac.
orange nju, albo red bullllll

Reasumujac - w abonamencie place nie mniej, niz na karte. A trace
elastycznosc.
Lipa.
nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
No i gdzie sa te negocjowane elastyczne abonamenty?
Konsultant stwierdzil, ze to tylko dla przedluzajacych umowy.
A na grupie mowiono, ze dobre popozycje sa tylko dla nowych abonentow.
tak i tak, ale przy JEDNEJ aktywacji, mają Cię głęboko....
ToMasz

Data: 2013-05-08 23:04:35
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <518ab31d$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

> [...]

> elastycznosc.
> Lipa.
nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
E, calkiem do wszystkich???
Do Playa tez? A gdzie jest haczyk?
No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie za darmo...
--
TA

Data: 2013-05-08 23:39:00
Autor: ToMasz
W dniu 08.05.2013 23:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

> elastycznosc.
> Lipa.
nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
płatny net, i sms/mms
No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
za darmo...
może sprawdź red bull mobile? Być może jest z playi za darmo

ToMasz

Data: 2013-05-09 01:29:12
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <518ac5f3$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

> [...]
Ale cos w przypadku opcji 'na karte' jest to skomplikowane.
Chyba faktycznie skusze sie na ich abonament.
A do Playa wysle maila pozegnalnego.

> No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
> za darmo...
może sprawdź red bull mobile? Być może jest z playi za darmo

A, sprawdze jeszcze, choc ten nju mobile abonamentowy mi sie spodobal.
Ostatecznie moge zostawic sobie numer w Playu i raz na rok ladowac go za 5zl.
--
TA

Data: 2013-05-09 02:40:57
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <Titus_Atomicus-2CA358.01291209052013@news.atman.pl>,

> [...]

Ostatecznie moge zostawic sobie numer w Playu i raz na rok ladowac go za 5zl.
Sprawdzilem. Z Playa naRedBulla jest faktycznie za darmo.
A tu na telepolis jest w komentarzchm dosc rzeczowa analiza/podsumowanie obu pakietow:
http://tinyurl.com/bvv6xgw

Ale i tak oferta Nju bardziej mi pasuje.
Poczekam jeszcze jeden dzien, co powie heyah...
--
TA

Data: 2013-05-08 23:44:57
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-08 23:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
E, calkiem do wszystkich???

całkiem

Do Playa tez? A gdzie jest haczyk?

obniżyli MTR

No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
za darmo...

A to aż się prosi o ten sam komentarz, który stosowało się jak ludzie skamleli, że "do play jest drożej" - a co Cię to obchodzi, że oni zapłacą więcej? :)

Data: 2013-05-09 01:31:46
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <518ac766$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>,
 PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote:

> [...]

A to aż się prosi o ten sam komentarz, który stosowało się jak ludzie skamleli, że "do play jest drożej" - a co Cię to obchodzi, że oni zapłacą więcej? :)

No, ja tez skamlalem.  Jednak mnie obchodzi. Ale do pewnego czasu uzywalem jeszcze numerow Plusa i Tak-Taka. Wiec inni mogli dzwonic na te numery. Teraz zatrzymam wiec numer Playa.
--
TA

Data: 2013-05-09 00:52:51
Autor: JoteR

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia
do mnie za darmo...

I tylko z tego powodu do ciebie dzwonią?

JoteR

Data: 2013-05-09 01:32:13
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <518ad74a$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
 "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

> [...]

> No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia
> do mnie za darmo...

I tylko z tego powodu do ciebie dzwonią?

Dziwne pytanie.
--
TA

Data: 2013-05-09 14:18:36
Autor: animka
Play na karte - migracja na abonament
W dniu 2013-05-08 22:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
3x100 minut na stacjonarne

Co to znaczy? Na 3 numery?

--
animka

Data: 2013-05-10 00:54:21
Autor: Titus Atomicus
Play na karte - migracja na abonament
In article <kmg475$j3a$1@node2.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

W dniu 2013-05-08 22:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> 3x100 minut na stacjonarne

Co to znaczy? Na 3 numery?

3 wykupione pakiety, po 100 minut kazdy (i po 5zl).
--
TA

Play na karte - migracja na abonament