Play na karte - waznosc odnowien?

Data: 2010-11-29 15:41:20
Autor: Angorm
Play na karte - waznosc odnowien?
Od roku mam play na karte.
Karte kupilem za 5 pln i bylo swietnie. Teraz musze odnowic waznosc karty bo strace numer a tego nie chce.
Widze ze za 50 pln waznosc to tylko 50 dni. Czy ta siec/taryfa jest tak droga czy moze cos zle patrze?
http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/index.html

Data: 2010-11-29 15:49:52
Autor: qwerty
Użytkownik "Angorm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cf3bb9a$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Miał kto zrobić, nie ma kto zabić...
W Play Fresh każde doładowanie wydłuża ważność konta na połączenia wychodzące o rok.

Data: 2010-11-29 15:55:15
Autor: ALEX
W dniu Pn 29 11 2010 15:41, Angorm pisze:
[...]

Owszem źle. To jest czas ważności bonusów.
Główne konto 5zł = 365 dni wychodzące/464 przychodzące.
O ile jesteś we Fresh ofkors.
http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/porownanie/index.html

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-29 17:13:07
Autor: Angorm
Play na karte - waznosc odnowien?
a jak moge sprawdzic w jakiej jestem taryfie albo do kiedy sa wazne polaczenia wychodzace/przychodzace. Do kiedy numer nie straci waznosci?

Data: 2010-11-29 17:30:32
Autor: ALEX
W dniu Pn 29 11 2010 17:13, Angorm pisze:
a jak moge sprawdzic w jakiej jestem taryfie

Na stronie Play.

albo do kiedy sa wazne
polaczenia wychodzace/przychodzace. Do kiedy numer nie straci waznosci?

*101#
Garść przydatnych kodów:
http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm