Play - najlepsz± firm± jest?

Data: 2011-09-08 08:17:57
Autor: JoteR
Play - najlepsz± firm± jest?
"..::Wiskoler::.." napisał:

Tak chwalony tutaj play daje ciała?
http://absurdum.pl/

Przy okazji - czy kto¶ już próbował zwrócić po testach owego Huawei U8500?
Bo skoro pracuj± tam taki jeden z drugim "Sokole Oko", co to gołym okiem widzi ¶ledy zalania, to może się okazać, iż Play znalazł ¶wietny sposób na upłynnienie po 4 stówy zalegaj±cego im na magazynie niechodliwego towaru ;->

JoteR

Data: 2011-09-08 08:26:47
Autor: ..::Wiskoler::..
Play - najlepsz± firm± jest?
Dnia Thu, 8 Sep 2011 08:17:57 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

Ja mam jutro do odbioru i zaczynam się bać powolutku.
--
....:::WISKOLER:::...

Wimp-Injuring Scientist-Kidnapping Ogre
from the Legendary Enchanted Ruin

Data: 2011-09-08 10:28:39
Autor: sunwick
Play - najlepsz± firm± jest?
a ja pozyczylem, oddalem i jest ok, moi znajomi rowniez... wiec prawda zapewne jak zwykle lezy posrodku :)

Data: 2011-09-08 16:03:55
Autor: ALEX
Play - najlepsz± firm± jest?
W dniu Cz 8 09 2011 8:17, JoteR pisze:

Przy okazji - czy kto¶ już próbował zwrócić po testach owego Huawei U8500?

Ja nie próbowałem, po prostu zróciłem :-P

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2011-09-08 20:37:35
Autor: Rabbit McCroolick
Play - najlepsz± firm± jest?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j49mmv$rgj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Spiskowa teoria dziejów jest zawsze atrakcyjniejsza od rzeczywisto¶ci.
Tymczasem oddałem bez żadnego problemu (przed czasem, bo do¶ć miałem tego padła), telefonu nie oszczędzałem, miałem nawet porz±dny upadek na rowerze z Hujawejem w kieszeni bluzy. Okazał się wyj±tkowo twardy, jak na total - plastic - nonfantastic. Parę drobnych rysek nie zrobiło na pani w salonie żadnego wrażenia, nawet nie bardzo sprawdzała, czy w ogóle działa.
Uważam, że Huawei po prostu dał Playowi partę telefonów za darmo lub za grosze (zestawy były ewidentnie specjalnie testowe - brak słuchawek, adaptera SD i specjalna adnotacja na pudełku), by się promować, choć ze względu na tak fatalny sprzęt, raczej do siebie zraził lub zachęcił.
Z drugiej strony wiele osób zostawi sobie SIMa z Freszem (np. ja), bo internet działa dobrze (przynajmniej u mnie) i 1 GB transferu piechot± nie chodzi, potem czę¶ć z nich będzie doładowywać lub choćby używać tego SIMa i Playowi koszty akcji się zwróc±...

Play - najlepsz± firm± jest?