Play nic się nie marnuje

Data: 2017-06-21 11:12:39
Autor: Tomaszek
Play nic się nie marnuje
W dniu 2017-06-17 o 15:49, AL pisze:
ciekawy jestem, któy operator będzie szczęśliwy jak przeniesiesz doń 5
numerów i nie będziesz z nich korzystać (czyli blokujesz ich zasoby a on
nic z tego nie mają)?

Każdy z operatorów. Im to ładnie w statystykach wygląda (liczba aktywnych kart SIM) Z tego samego powodu wydaje mi się, że banki proponują jakieś tam promocje typu: przyjdź do nas jako nowy klient, to damy Ci 100zł na zakupy w biedrze;)))
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że kierownicy działów sprzedaży onanizują się przed takimi statystykami, jak już wszyscy pójdą do domu:))

--
t0maszek

Data: 2017-06-21 11:54:13
Autor: Liwiusz
Play nic się nie marnuje
W dniu 2017-06-21 o 11:12, Tomaszek pisze:
Z tego samego powodu wydaje mi się, że banki proponują jakieś tam
promocje typu: przyjdź do nas jako nowy klient, to damy Ci 100zł na
zakupy w biedrze;)))

Dobrze, że dodałeś emotikon, bo sam czujesz, że to co piszesz, to bullshit. Żaden bank nie da ci 100zł na zakupy w biedrze, jeśli nie zastrzeże sobie w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze ci w opłatach kilkukrotnie więcej.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-21 13:26:39
Autor: J.F.
Play nic się nie marnuje
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oidfo8$1ai$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Zaden ? To pokaz palcem
https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360?mv=1n

Citi tez IMO na mnie nie zarobilo ... jeszcze :)

J.

Data: 2017-06-22 01:32:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play nic się nie marnuje

"Liwiusz" oidfo8$1ai$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nigdy nikt nic nie wie? ;)

-=-

Mógłbyś zapisać swe myśli bez nadużywania zaprzeczeń?

   Żaden
   nie da
   nie zastrzeże
   zanim
   nie wypuści,
   nie odbierze

-=-

Moje zyski/przychody odbankowe (na tak zwanej
przestrzeni kilku lat) szacuję na około 50 kpln.
(promile, wisienki, orzeszki, w tym także zyski od Agory)

Rozchody/koszty?... Nie liczyłem, ale mogę uznać,
że są pomijalnie małe, jeśli nie policzę:

 - iż mam gdzieś 1%, choć mógłbym otrzymać
   w innym gdziesiu ze 2%
 - zużytego czasu
 - podatków MBelki/Vincentego/Szczurka/Morawieckiego i innych...

   wiem, że nie Morawiecki był bezpośrednio po Szczurku a Szałamacha,
   ale BZWBKKBSg obciął mi 4 setki, gdy szefem banku był Morawiecki,

   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

   zaś Szałamacha IMO niczego dodatkowego nie skubał

     - MBelka rozpoczął szaber, ale dał nam pół grosza
     - Vincenty zabrał pół grosza
     - Szczurek (jak to gryzoń) zabrał się za wisienki i orzeszki

 - wpadek tak zwanych...

Wpadki są pomijalnie małe a ww. kplny uwzględniają podatki...
Czasu szkoda, ale ani go cofać, ani zatrzymywać nie można...

-=-

Biorąc od uwagę, że kupuję:

 - bawełniane spodnie po dyszce plnów

   zamierzam dokupić w najbliższy piątek
   kilka ;) par aż ;) po 15 pln

 - bawełniane koszule po kilka pln (sztruksowe kupowałem
   po 7 pln) czy (zazwyczaj) po kilkanaście pln

   w kwietniu straciłem masę czasu na rozszpilkowywaniu;
   osrane, :) zapocone, przymierzane -- są droższe, ale
   są już w sklepie rozpakowane przez innych kupujących;
   ja kupuję oszpilkowane i poworkowane -- za to taniej... :)

   najtańsze koszule kupiłem po złotówce, ale raczej nie
   są bawełniane

 - bawełniane skarpety po kilka pln

   teraz musiałem kupić na Allegro, bo w galeriach nie
   widuję białych z bawełny, a plastykowe męczą mnie

   Reebok pod moje białe spodnie przeszyte czerwonymi
   nićmi i ciemne skarpety wypuścił ładne buty (białe,
   przeszyte czerwonymi nićmi i ciemne wewnątrz tak,
   że ładnie te ciemności zlewają się ze skarpetami)
   ale tak długo kupowałem, że aż przegapiłem; zostały
   jedynie rozpakowane, osrane, :) przepocone...

 - kąpielówki (plastykowe -- bawełna tak sobie nadaje
   się na kąpielówki) po 7 pln

 - bawełniane bluzy (nawet z kapturem, rozpinane) po
   kilkanaście pln czy po 10 pln

 - bawełniane szlafroki po 20 pln

 - bawełniane majtki po 2 pln

 - ręczniki (30 cm na 30 cm) po 50 groszy

   większe -- drożej, nawet po kilka pln za duże...

 - po około 27 pln za 3,65 kg płynu Persil do prania
   (teoretycznie -- 50 prań)

 - po około 25 pln za 5 litrów mydła (Biały jeleń) w płynie

 - płatki kukurydziane po 2.10 pln za pół kilograma
   (teraz niestety już aż 2,45 pln za te same 500 gramów -- inflacja?!)

 - mleko poniżej 2 pln za litr

 - szklane garnki (razem z przykrywkami) po 9 pln (można je
   nawet na płytkę gazową postawić, ale raczej ;) na taką ze
   szkłem na palnikach; można do piekarnika itp... nie można
   na indukcyjną? -- można, ;) ale wtedy nie grzeją...)

te ~50 kpln z banków to dla mnie bardzo dużo. :)

Galerie handlowe i banki pokazują, że Bóg naprawdę potrafi cudownie
karmić w czasie głosu. :) Do galerii i banków -- Virgin Mobile daje
mi net zupełnie za free (bywa, ale raczej rzadko, że dostęp gdzieś
gaśnie -- wczoraj dziwnie przygasł w banku Millennium) i pół godziny
gadania miesięcznie na jedną SIMkę...

-=-

Jak nawiązać do tematyki grupy?... Hm...
Telefon grzeje się, gdy pracuje jako HotSpot...

-=-

Codziennie? Niemal stale dziękuję Bogu za banki, galerie handlowe
i Virgin Mobile. :) Błogosławię tym dobrodziejom i cieszę się
życiem, które mi owi dobrodzieje umożliwiają. :)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-21 12:17:05
Autor: z
Play nic się nie marnuje
W dniu 2017-06-21 o 11:12, Tomaszek pisze:
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że kierownicy działów sprzedaży onanizują się przed takimi statystykami, jak już wszyscy pójdą do domu:))

Jakże trafne spostrzeżenie :-)

Play nic się nie marnuje