Play nic się nie marnuje

Data: 2017-06-21 13:26:39
Autor: J.F.
Play nic się nie marnuje
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oidfo8$1ai$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-06-21 o 11:12, Tomaszek pisze:
Z tego samego powodu wydaje mi się, że banki proponują jakieś tam
promocje typu: przyjdź do nas jako nowy klient, to damy Ci 100zł na
zakupy w biedrze;)))

Dobrze, że dodałeś emotikon, bo sam czujesz, że to co piszesz, to bullshit. Żaden bank nie da ci 100zł na zakupy w biedrze, jeśli nie zastrzeże sobie w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze ci w opłatach kilkukrotnie więcej.

Zaden ? To pokaz palcem
https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360?mv=1n

Citi tez IMO na mnie nie zarobilo ... jeszcze :)

J.

Play nic się nie marnuje