Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni

Data: 2017-11-17 22:33:21
Autor: msawic
Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni
Mój prepaid playa nie chciał mi się logować w Hiszpanii do sieci Orange. A to ważne, bo w górach zwykle tylko ta sieć ma tam zasięg.
Napisałem do Playa zgłoszenie. Odpisali, że włączają mi zasięg Orange i zamknęli zgłoszenie. A telefon nadal nie działał ani w Orange w Hiszpanii, ani po powrocie w polskim Orange. Napisałem jeszcze jedno zgłoszenie, to odpisali, że mam numer zablokowany i mam doładować konto. A mam na nim ponad 30 zł i wszystko pozostałe działa. Nieprzytomni...
Na szczęście miałem przy sobie jeszcze prepaidy a2 i nju. Obydwa działały w Orange.
Chyba czas się żegnać z tą siecią. :-/

M.

Data: 2017-11-18 13:39:22
Autor: Irokez
W dniu 2017-11-18 o 07:33, msawic@gmail.com pisze:
[...]

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

--
Irokez

Data: 2017-11-20 20:32:53
Autor: t-1
W dniu 2017-11-18 o 13:39, Irokez pisze:

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

Odszedłem.

Data: 2017-11-20 20:41:33
Autor: Irokez
W dniu 2017-11-20 o 20:32, t-1 pisze:
W dniu 2017-11-18 o 13:39, Irokez pisze:

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

Odszedłem.

czyli jest nas więcej

;)

--
Irokez

Data: 2017-11-20 21:28:40
Autor: Akarm
[...]

Ty może odszedłeś. Ale nie poprawiaj innych, oni wiedzą co piszą.
Pewien rodzaj mężczyzn nie jest ortodoksyjnie przywiązany do swej płci i woli żeńskie określenia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-11-22 16:32:16
Autor: ALEX MR
W dniu 18.11.2017 o 7:33, msawic@gmail.com pisze:
Mój prepaid playa nie chciał mi się logować w Hiszpanii do sieci Orange.

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

--
ALEX MR
"Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

Data: 2017-11-22 17:55:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-11-22 o 16:32, ALEX MR pisze:
W dniu 18.11.2017 o 7:33, msawic@gmail.com pisze:
Mój prepaid playa nie chciał mi się logować w Hiszpanii do sieci Orange.

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

"Bo tylko on w górach był".

--
Liwiusz

Data: 2017-11-23 17:07:48
Autor: ALEX MR
W dniu 22.11.2017 o 17:55, Liwiusz pisze:

Mój prepaid playa nie chciał mi się logować w Hiszpanii do sieci Orange.

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

"Bo tylko on w górach był".

Ja się nie pytam co było w górach, tylko dlaczego komuś się roi, że hiszpański Orange MUSI wpuszczać każdą kartę, jak leci?
Ostatnio w Egipcie mój Play zalogował się do Etisalat, a Orange do Orange-EG, i jakoś mnie to nie dziwi.

Data: 2017-11-23 19:24:41
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-11-23 o 17:07, ALEX MR pisze:
[...]

Cóż, to nie nasza wina, że się nie zastanawiasz nad światem :)

Kiedyś było tak, że sieci miały indywidualne umowy popodpisywane z partnerami roamingowymi. I było wiadomo, że na przykład w takiej Szwecji to w Erze działała Telia i Netia, a Comviq już nie. I co ciekawe, były nawet różnice w cenach roamingowych, w zależności do tego, do której sieci się zalogowało, więc człowiek kalkulował, ustawiał na sztywno itp.

Potem jednak jakoś tak niepostrzeżenie (to nie były czasy telepolis.pl i setek komentarzy pod każdą pierdołowatą zmianą cennika) człowiek zauważył, że ceny roamingowe u danego operatora w danym państwie się wyrównały, i że co do zasady telefon logował się do każdej sieci. Być może nie wszędzie i nie zawsze, ale na pewno nie było jasno komunikowane, że w danym państwie w roamingu, to taki Play na przykład nie współpracuje z Orange.

Aż do teraz, kiedy to okazało się, że aby ciąć sobie koszty RLAH, to PLOrange zaloguje się tylko do Orange, w kraju, w którym jest Orange. Tmobile do Tmobila, a jak się chce gdzieś indziej zalogować, to albo nie można, albo wielką łaskę robią. A Plusy i Plaje - widać też wybrały sobie tylko niektórych partnerów do współpracy.

Warunki zatem istotnie zmienione w porównaniu tym, co było przez wiele lat.

--
Liwiusz

Data: 2017-11-24 15:28:55
Autor: ALEX MR
W dniu 23.11.2017 o 19:24, Liwiusz pisze:

[...]

Wreszcie pojąłeś o co biega :-)

Data: 2017-11-29 03:26:24
Autor: msawic
W dniu środa, 22 listopada 2017 16:32:22 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

M.

Data: 2017-11-29 12:30:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-11-29 o 12:26, msawic@gmail.com pisze:
W dniu środa, 22 listopada 2017 16:32:22 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

Co za dziki kraj :)

--
Liwiusz

Data: 2017-11-29 15:10:00
Autor: ALEX MR
W dniu 29.11.2017 o 12:26, msawic@gmail.com pisze:
W dniu środa, 22 listopada 2017 16:32:22 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:

A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

Orange ma wpuszczać do siebie Play, bo ma tam zasięg. Ciekawy pomysł.

Data: 2017-11-29 18:31:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-11-29 o 15:10, ALEX MR pisze:
[...]

O matko, nie dość że nie wiesz o czym dyskutujesz, to jeszcze popełniłeś drugiego babola, bo nawet źle zakładając o czym jest dyskusja, też użyłeś błędnego argumentu nawet jakby uznać, że ta twoja przesłanka (iż rozmawiamy o zasięgu Play w Polsce) byłaby prawdziwa.

Wygrałeś puchar głupoty :)

--
Liwiusz

Data: 2017-11-29 22:06:32
Autor: ALEX MR
W dniu 29.11.2017 o 18:31, Liwiusz pisze:

[...]

Za to ty wiesz znakomicie.

to jeszcze popełniłeś drugiego babola, bo nawet źle zakładając o czym jest dyskusja, też użyłeś błędnego argumentu nawet jakby uznać,

Ja tylko zadałem proste pytanie i jakoś nikt nie umie odpowiedzieć. Ty też. Przypomne: "A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?" Wybacz moją pomyłkę, ale nie sądziłem że odpowiedź na tak proste pytanie niektórych przerasta.

że ta twoja przesłanka (iż rozmawiamy o zasięgu Play w Polsce) byłaby prawdziwa.

Ja nie wiem o czym wy rozmawiacie, skoro jakieś zasięgi w Polsce widzicie w tym wątku. Ale chyba macie niezłego dilera.

Wygrałeś puchar głupoty :)

Bo liczyłem że uda ci się zrozumieć o co chodzi? Fakt, mój błąd.