Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni

Data: 2017-11-18 13:39:22
Autor: Irokez
Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni
W dniu 2017-11-18 o 07:33, msawic@gmail.com pisze:
Mój prepaid playa nie chciał mi się logować w Hiszpanii do sieci Orange. A to ważne, bo w górach zwykle tylko ta sieć ma tam zasięg.
Napisałem do Playa zgłoszenie. Odpisali, że włączają mi zasięg Orange i zamknęli zgłoszenie. A telefon nadal nie działał ani w Orange w Hiszpanii, ani po powrocie w polskim Orange.
Napisałem jeszcze jedno zgłoszenie, to odpisali, że mam numer zablokowany i mam doładować konto. A mam na nim ponad 30 zł i wszystko pozostałe działa. Nieprzytomni...
Na szczęście miałem przy sobie jeszcze prepaidy a2 i nju. Obydwa działały w Orange.
Chyba czas się żegnać z tą siecią. :-/

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

--
Irokez

Data: 2017-11-20 20:32:53
Autor: t-1
W dniu 2017-11-18 o 13:39, Irokez pisze:

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

Odszedłem.

Data: 2017-11-20 20:41:33
Autor: Irokez
W dniu 2017-11-20 o 20:32, t-1 pisze:
W dniu 2017-11-18 o 13:39, Irokez pisze:

Wyżaliłeś się?

Ja już dawno z wszystkich Plajów firmowych i prywatnych odeszłem.

Odszedłem.

czyli jest nas więcej

;)

--
Irokez

Data: 2017-11-20 21:28:40
Autor: Akarm
[...]

Ty może odszedłeś. Ale nie poprawiaj innych, oni wiedzą co piszą.
Pewien rodzaj mężczyzn nie jest ortodoksyjnie przywiązany do swej płci i woli żeńskie określenia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-11-20 21:48:19
Autor: Animka
W dniu 2017-11-20 o 21:28, Akarm pisze:
[...]

:-D

--
animka

Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni