Play niechce niektórych klientów

Data: 2010-05-22 12:36:59
Autor: Icek
Play niechce niektórych klientów
Ich prawo, ale jestem ciekawy, dlaczego Play nie chce niewidomych
klientów.

w kazdej firmie (a tym bardziej w korporacji) sa procedury. Umozliwuiaja one
trzymanie pewnego fasonu, pewnego poziomu jakosci. Osoby niewidome widac
naleza do takiej mniejszosci, ze nie ma dla nich specjalnej procedury

Icek

Data: 2010-05-22 12:33:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 22 May 2010 12:36:59 +0200, Icek napisał(a):

[...]

Ale jak nie ma? Przecież został obsłużony na infolinii.

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-05-22 13:10:49
Autor: Krzysztof Wostal

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:ht8bcb$qlb$1node1.news.atman.pl...
Ich prawo, ale jestem ciekawy, dlaczego Play nie chce niewidomych
klientów.
Osoby niewidome widac
naleza do takiej mniejszosci, ze nie ma dla nich specjalnej procedury

Ale tu nie trzeba specjalnej procedury, a przestrzegania zasad dostępności.
Widocznie mają webmastera, który pomaga im w traceniu potencjalnych klientów.
Krzysztof Wostal.

--
Zapraszam na:
www.gluchoniewidomi.pl

Data: 2010-05-22 14:22:24
Autor: Piotr M
Play niechce niektĂłrych klientĂłw
W dniu 22 maja 2010 13:10, Krzysztof Wostal pisze:
UĹĽytkownik "Icek"<icek@do.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoďż˝ci
Ich prawo, ale jestem ciekawy, dlaczego Play nie chce niewidomych
klientĂłw.
Osoby niewidome widac
naleza do takiej mniejszosci, ze nie ma dla nich specjalnej procedury

Ale tu nie trzeba specjalnej procedury, a przestrzegania zasad dostępno�ci.
Widocznie majš webmastera, który pomaga im w traceniu potencjalnych
klientĂłw.

A to nie wystarczy taki kod z obrazka umieścić również w formie dźwiękowej? Przecież stosuje się takie rozwiązania. I by było po całej tej sprawie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-05-22 19:10:47
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:ht8idg$hrn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zaryzykuję, że po prostu nikt nie wpadł na to, że może być taki problem.

Data: 2010-05-22 19:33:45
Autor: J.F.
Play niechce niektórych klientów
On Sat, 22 May 2010 14:22:24 +0200,  Piotr M wrote:
A to nie wystarczy taki kod z obrazka umie¶cić również w formie dĽwiękowej? Przecież stosuje się takie rozwi±zania. I by było po całej tej sprawie.

A ja bym sie wsciekal ze mi strona gada nieproszona. Bardzo takich nie lubie :-)

J.

Data: 2010-05-22 20:08:53
Autor: Piotr M
W dniu 22 maja 2010 19:33, J.F. pisze:
[...]

Samoistne dĽwięki ze stron www to koszmar, szczególnie irytuj±ce s± reklamy :/
A co do tego kodu, to widziałem takie co¶, że po prostu przyciskało się obok guziczek i wtedy syntezator czytał te znaki.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-23 10:21:03
Autor: J.F.
On Sat, 22 May 2010 20:08:53 +0200,  Piotr M wrote:
A co do tego kodu, to widziałem takie co¶, że po prostu przyciskało się obok guziczek i wtedy syntezator czytał te znaki.

Wszystko mozna ale wszystko kosztuje.
Widac Play ocenia ze ilosc niewidomych wlascicieli firm nie uzasadnia
takiego narzutu prac.

J.

Play niechce niektórych klientów