Play niechce niektórych klientów

Data: 2010-05-23 17:28:29
Autor: killer-of-god
Play niechce niektórych klientów
Czegoś tu nie kumam. A np takie
http://www.webvisum.com
nie rozpoznaje kodów na stronach play? Coś trudno mi uwierzyc.
Pozdr
--
killer-of-god

Data: 2010-05-23 23:16:39
Autor: Krzysztof Wostal

Użytkownik "killer-of-god" <potepiony666@gmail.com> napisał w wiadomości news:htbhj3$315$1inews.gazeta.pl...
Czegoś tu nie kumam. A np takie
http://www.webvisum.com
nie rozpoznaje kodów na stronach play?

A dlaczego mam stosować dodatkowe wtyczki?
Widzący nie muszą.
Lubię "IE" i nie zamierzam się przesiadać.
Dlaczego obrazek ma być barierą, w dodatku ustawioną bezsensu. No i samo "Webvisun" pokazuje, że to żadne zabezpieczenie.
Jutro idę do salonu Plus, bo przynajmniej na ich stronie wszystko się da bez kretyńskich obrazków.
Za podobną cenę będę miał dla firmy to, o co mi chodziło, a w dodatku dziewczę na infolinii nie będzie mówiło do mnie po szczeniacku.
Krzysztof Wostal.

--
Zapraszam na:
www.gluchoniewidomi.pl

Data: 2010-05-24 09:38:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Krzysztof Wostal" <wostal@onet.eu> napisał w wiadomości news:htc603$5la$1news.onet.pl...
[...] Za podobną cenę będę miał dla firmy to, o co mi chodziło, a w dodatku dziewczę na infolinii nie będzie mówiło do mnie po szczeniacku.

Minie pare lat, docenisz :-)

J.

Play niechce niektórych klientów