Play ogranicza korzystanie z nadajników orange

Data: 2014-05-20 23:19:01
Autor: ssss
Play ogranicza korzystanie z nadajników orange
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:537ba50b$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
Dostałem już kilka smsów z ostrzeżeniem że mój operator play ogranicza korzystanie z sieci orange i zaleca ustawienie automatycznego wyboru.
Z powodów zasięgowych zależało mi na takiej funkcjonalności a tu proszę.
Ściema żeby ograniczyć ruch czy faktycznie prowadzi to do opuszczenia nadajników orange (a może i innych)?

PS. Czy ma to związek z inną informacją że w mojej miejscowości Play oferuje 4G LTE?

w sumie... to ja juz od dluzszego czasu nie moge ustawic na sztywno/tymczasowo pomaranczy. Z dostepnych opow [we Wroclawiu] mam: Play, Play (Plus), Play(T-Mobile). I tyle.

Play ogranicza korzystanie z nadajników orange