Play on Line - problemy w Warszawie

Data: 2009-03-19 22:49:14
Autor: Titus Atomicus
Play on Line - problemy w Warszawie
Witam,
Play on Line, W-wa Mokotow.
Czy spadla wam moze od dzis wieczor predkosc internetu?
Poprzednio mialem predkosci rzedu 600, nawet do 900kb/s. Od wieczora mam tylko 150-200kbs. Czy cos sie dzieje?
TA

Data: 2009-03-20 08:49:26
Autor: michaça
[...]
pewnie siec zapachana (wykupili wszystkie modemy z e-shopu), pociesze cie ze w krakowie (kapelanka - tesco) idzie 200-300kbs (raz w sobote o 7:00am mialem pik na 1100kbs) w tym samym miejscu orange free szlo nawt 3900kbss a 3660kbs to szlo nawet stabilnie...
srednio, testowane glownie na filmikach flashowych to orange okolo 8-10x szybciej, ale wiadomo w play cyro na rok i abo 45zl a w orange odpowiednik (w sensie limitu danych) to chyba 120zl + cyro na 2lata...
pozdro.
m.

Play on Line - problemy w Warszawie