Play online - kilka pytan

Data: 2009-05-14 20:02:15
Autor: ztomasz
Play online - kilka pytan
Odkurzylem swoja karte play online, ktora zakupilem kilka miesiecy dla testow. Doladowalem ja za 30 zl i polaczylem sie do internetu i... Problem w tym ze w saldzie na stronie 24.playmobile.pl nie wyswietla mi sie saldo ani pozostale MB na koncie. Czy ktos ma podobne problemy? Wprawdzie napisalem do pomocy technicznej ale zapewne bedzie to odpowiedz w stylu "zarejestruj sie w BOA". Prosze o informacje czy to chwilowe problemy techniczne czy problem z moja karta. Dodam jeszcze ze karta dziala bez problemow i lacze sie do netu na prawidlowych parametrach, a na stronie play mam informacje ile MB zuzylem i ile mnie to kosztowalo nie ma tylko informacji ile mam srodkow i ile MB to troche frustrujace bo nie ma innego sposobu sprawdzenia ile mi pozostalo. Dodam jeszcze jedno karta byla aktywowana kilka miesiecy temu i pozniej lezala w szufladzie przez kolejne kilka miesiecy czy to jest moze powodem??

--
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-)
https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-05-14 11:24:31
Autor: Sztoker
Play online - kilka pytan
On 14 Maj, 20:02, ztomasz <ztom...@nospam.o2.pl> wrote:

jeszcze jedno karta byla aktywowana kilka miesiecy temu i pozniej lezala
w szufladzie przez kolejne kilka miesiecy czy to jest moze powodem??

Niekoniecznie. Też mam u nich interek na kartę, dosyć aktywnie
eksploatowany, i też mi info o pozostających MB wyparowało :-(

Sztoker

Data: 2009-05-14 12:03:21
Autor: i.tomasz.i
Play online - kilka pytan
On 14 Maj, 20:24, Sztoker <x...@onet.eu> wrote:

Niekoniecznie. Też mam u nich interek na kartę, dosyć aktywnie
eksploatowany, i też mi info o pozostających MB wyparowało :-(

Potwierdzam.
Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

Data: 2009-05-14 21:53:24
Autor: Piotr M
Play online - kilka pytan
i.tomasz.i@gmail.com pisze:

Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

To samo u mnie.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-16 10:06:10
Autor: ztomasz
Play online - kilka pytan
Piotr M pisze:
i.tomasz.i@gmail.com pisze:

Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

To samo u mnie.

Wychodzi na to ze maja jakieś problemy techniczne. U mnie w historii połączeń pokazuje ze ileś tam zużyłem oraz kwota wykorzystana. Wydawało mi sie ze najpierw bonus leci. Poza tym doładowałem za 30zł w celu testów, a w historii doładowań mam 60zł-nie wiem nawet czy mam 4GB czy 2GB czy może tylko te 60zł, które "doładowałem".

--
Witam

Pozdrawiam
Tomasz Zamorski

Data: 2009-05-16 10:22:42
Autor: ztomasz
Play online - kilka pytan
Potwierdzam.
Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

Od kiedy taka sytuacja występuje i czy operator coś robi w tym zakresie? Na mojego maila jeszcze nie zdołali odpisać, więc może ktoś coś wie:)
--

Tomasz

Data: 2009-05-15 20:21:50
Autor: RBprv
Play online - kilka pytan
Sztoker napisał(a):
[...]

Czy promocyjne megabajty w play on line ka karte się kumulują? Mam kartę ważną jeszcze dwa dni ale zużyłem ok 300MB i chciałbym doładować za 50zł. Czy te pozostałe 700MB pozostanie? Jest to pierwsza karta z ważnością 14 dni i limitem 1GB.

Data: 2009-05-15 13:23:37
Autor: Sztoker
Play online - kilka pytan
On 15 Maj, 20:21, RBprv <x...@op.pl> wrote:

[...]

Z regulaminu i praktyki by wynikało, że kumuluje się tylko "baza", tj..
kwota doładowania w złotych * 3.3 MB (3 gr./100kB), a niewykorzystany
bonus przepada. Choć obecnie zagadnienie zapewne i tak staje się
bezprzedmiotowe, skoro nasz dzielny operator spuścił na te dane
kurtynę tajemnicy :-)

Sztoker

Data: 2009-05-16 10:19:45
Autor: ztomasz
Play online - kilka pytan
[...]

Ale w cenniku jest:
j) Każde Doładowanie, w związku z którym przysługuje Premia, dokonane przed upływem ważności aktualnie przysługującej Premii, powoduje zwiększenie dotychczasowej Premii o przyznaną kwotę wynikającą z nowego Doładowania, a data ważności Premii jest liczona od daty nowego Doładowania.
k) Po przekroczeniu Okresu ważności połączeń internetowych, określonego w Tabeli nr 3, Użytkownik traci Premię.

I jeśli dobrze to rozumiem to przy doładowaniu bonus się zwiększa o ileś tam mega i wydłuża się ważność o miesiące zależne od doładowania. Jeśli bonus przepadałby to raczej nie podoba mi się taka oferta.

--

Tomasz

Data: 2009-05-16 03:25:19
Autor: Sztoker
Play online - kilka pytan
On 16 Maj, 10:19, ztomasz <ztom...@nospam.o2.pl> wrote:

I jeśli dobrze to rozumiem to przy doładowaniu bonus się zwiększa o ileś
tam mega i wydłuża się ważność o miesiące zależne od doładowania. Jeśli
bonus przepadałby to raczej nie podoba mi się taka oferta.

Z zaprezentowanego pdf-a rzeczywiście na to by wychodziło, natomiast w
książeczce, którą otrzymałem ponad pół roku temu wraz z kartą sim,
sprawę prezentowano mniej korzystnie. I, co istotniejsze, bonus nie
przechodził w praktycde. W sumie chętnie bym to teraz zweryfikował,
tylko że nie bardzo jest jak :-(

Sztoker

Play online - kilka pytan