Play online - problem z DNS

Data: 2011-07-18 11:33:07
Autor: adresss
Play online - problem z DNS
Czesc,

nie moj problem, ale kolegi. Mam HTC Wildfire i w trybie AP nie
odnajduje PC nazw z DNS. PC skonfigurowal sie poprawnie, jest ping w
swiat, ale nazw nie znajduje.

Why???

Czy sa jakies serwery DNS z Play, co awaryjnie mozna byloby wpisac do
PC aby sam sie komunikowal z dns a nie korzystal z DNS w
telefonie/ap??

Czy te adresy beda dobre? Znalezione na jakims forum.

89.108.195.20
89.108.195.21

--
ThinkXtra

[...]