Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?

Data: 2010-06-17 16:15:43
Autor: Tomaszek
Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?
W dniu 2010-06-14 00:37, Marcin Kocur pisze:
Wpadłem do salonu Play zapytać czy można wyciągnąć kartę z telefonu
gdzie jest pakiet play online za 5zł, przełożyć do modemu i korzystać z
netu. Dowiedziałem się, że nie można, bo ta karta jest inaczej
zaprogramowana, tak samo nie można karty modemowej włożyć do telefonu.

No dobra, ale zakładam że skoro telefon łączy się z netem przez tę kartę
to powinienem taki sam efekt uzyskać na komputerze... jakoś. Na czym
polega ta "niemożność" i jak ją ominąć?

Korzystam z takiego zestawu i działa normalnie. Pani w salonie pierdzieli.

Do kodów USSD polecam TOPNETINFO. Znajdziesz w Google;)

Data: 2010-06-18 04:45:16
Autor: Q
Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?
Do kodów USSD polecam TOPNETINFO. Znajdziesz w Google;)

zwykly terminal wbudowany w windows styknie,
no ale w topnetinfo sa 'predefiniowane' zestawy kodow...
:)

Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?