Play operatorem telewizyjnym?

Data: 2017-05-19 17:28:40
Autor: z
Play operatorem telewizyjnym?
Czy tylko mnie dziwi że składnikiem mojej nowej umowy w formule rodzinnej jest pakiet telewizyjny?
Jest to usługa wyszczególniona na fakturze chociaż mi zupełnie niepotrzebna i na pewno nie będę z niej korzystał (mam gdzie indziej lepsze pakiety)
Zastanawiam się z jakiego powodu tak to fakturują?

A i jeszcze jedno.
W świetle proponowanych nowych uregulowań abonametu rtv operatorzy kablówek i tv sat będa zobowiązani do udostępniania danych swoich klientów poczcie polskiej.
Być może rozszerzą to na wszystkich operatorów.

Weźcie to pod uwagę przy podpisywaniu nowych umów.
Coś mi tu śmierdzi i teraz nie pozwoliłbym sobie na takie faktury przez kolejne 2 lata.

Data: 2017-05-19 20:40:00
Autor: Alzem Багатырэвіч
Play operatorem telewizyjnym?
Dziękuję za zwrócenie uwagi na tę kwestię.

Data: 2017-05-23 14:24:56
Autor: tck

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:591f0f29$0$641$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a czy przypadkiem ta część 'telewizyjna' nie jest opodatkowana 8% VAT?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl