Data: 2013-06-01 11:56:44 | |
Autor: p47 | |
Play- ostrzeżenie! | |
Pisałem już tutaj o skandalicznym postępowaniu Play.
A mianowicie o tym, że mimo iż dostałem od nich 2 pisma , w których jednoznacznie poinformowano mnie, iż jedynym warunkiem potrzebnym do przejścia z tym samym numerem abonenckim z wypowiedzianej przeze mnie umowy MIX z tą firmą (skądinąd zawartej na czas określony) na umowę "na kartę" jest doładowanie min. 5 zł w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy. W listach tych jednoznacznie podano mi datę tego rozwiązania umowy, a nawet przyznano mi "bonus" 20-złotowy do wykorzystania po takim przejściu. Tymczasem, gdy próbowałem telefon doładować pierwszego dosłownie dnia po rozwiązaniu umowy okazało się, że mój numer jest usunięty z sieci. Reklamacje telefoniczne i w salonie nie dawały rezultatu, ponad miesiąc temu złożyłem więc szczegółową reklamację pisemną w salonie, a następnie monitowałem ją e-mailowo i telefonicznie. No i teraz sukces! po ponad miesiącu otrzymałem, hurra!! pisemne odpowiedzi Play i to nawet w odstepie 2 dni dwukrotnie . A w kazdej z nich Play informuje mnie, że ...rozpatruje reklamację,, a odpowiedź na nią (kiedyś) udzieli.... To wszystko po ponad miesiącu od złożenia reklamacji... Ostrzegam więc chcących podłączyć się do tej sieci, że, jak widać, zapewne albo pracują tam ludzie całkowicie i ostentacyjnie mający w d..ie klientów, albo tez pracują tam ludzie mający IQ na poziomie co najwyżej imbecyla, bo innej przyczyny podobnej sytuacji nie jestem w stanie sobie wyobrazić. ;-)) |
|
Data: 2013-06-01 13:02:44 | |
Autor: Mr. Misio | |
Play- ostrzeżenie! | |
Użytkownik p47 napisał:
Ostrzegam więc chcących podłączyć się do tej sieci, że, jak widać, to sie nazywa procedury korporacyjne. zalozenie jest takie, ze wszyscy postepuja wedle procedur. wiec nie wystepuja bledy. a jak wystepuja a nie ma procedur na te bledy, to zgodnie z procedurą nie ma bledu. wszedzie tak to dziala. wystarczy cos nietypowego i juz caly proceduralny system z malpkami ktore nie maja mozgow sie sypie. |
|