Play oszalał?

Data: 2017-03-06 22:42:37
Autor: Sebastian Biały
Play oszalał?
On 2017-03-06 20:24, z wrote:
LG K8

Gdybys się zdecydował to dwie rzeczy: za mało flasha i krzywy ekran. To drugie powoduje że nie da się sensownie nic na to nalepić, bedzie albo odstawać albo bedzie mniejsze (!) od ekranu.

Data: 2017-03-06 23:22:03
Autor: P.B.
Play oszalał?

On 2017-03-06 20:24, z wrote:
LG K8

Gdybys się zdecydował to dwie rzeczy: za mało flasha i krzywy ekran. To drugie powoduje że nie da się sensownie nic na to nalepić, bedzie albo odstawać albo bedzie mniejsze (!) od ekranu.

Ekran to piku¶, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
nie da się tego rozszerzyć na kartę SD - co niby jest naturaln± cech±
Androida 6.0, ale LG zablokowało tak± możliwo¶ć. W efekcie dla użytkownika
zostaje około 1,5GB, co przy dzisiejszych aplikacjach powoduje, że wiecznie
trzeba pamiętać o przenoszeniu aplikacji na kartę i kasowaniu starych,
dużych maili. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-03-06 23:41:14
Autor: z
Play oszalał?
W dniu 2017-03-06 o 23:22, P.B. pisze:

Ekran to piku¶, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
nie da się tego rozszerzyć na kartę SD - co niby jest naturaln± cech±

Dzięki. A co jest nie tak w LG X Power? :-)

Data: 2017-03-07 19:38:17
Autor: Sebastian Biały
Play oszalał?
On 2017-03-06 20:24, z wrote:
LG K8
Ekran to piku¶, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
nie da się tego rozszerzyć na kartę SD

Internety mówi± że po małym kombinowaniu da się.

http://www.instructables.com/id/LG-4-and-Adoptable-Storage-Android-M-No-Root/

Nie robiłem tego jeszcze.

Data: 2017-03-08 22:37:52
Autor: P.B.
Play oszalał?

On 2017-03-06 23:22, P.B. wrote:
On 2017-03-06 20:24, z wrote:
LG K8
[...]

Zrobiłem dzi¶ i działa. Dzięki za instrukcję. Jedna uwaga - sterowniki USB do telefonu trzeba pobrać i zainstalować od
producenta telefonu. Te od Google z LG nie działaj±.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-03-09 20:33:31
Autor: Sebastian Biały
Play oszalał?
On 2017-03-08 22:37, P.B. wrote:
Nie robiłem tego jeszcze.
Zrobiłem dzi¶ i działa.

No i zmobilizowałes mnie. Podpi±łem 16GB z podziałem pół na internal pół na external. Czy działa to się zobaczy, jaka największa apliakcje mam zainstalowac zeby sprawdzić ;) ?

Jedna uwaga - sterowniki USB do telefonu trzeba pobrać i zainstalować od
producenta telefonu. Te od Google z LG nie działaj±.

Mało co z LG działa, oni potrafi± rozwijac soft jak LGMobile Support Tool który od lat ma błedy spotykane tylko w¶rod głupszych studentów programistów na kierunku łękarstwa.

Data: 2017-03-10 22:55:44
Autor: jerzu.xyz
Play oszalał?
On Mon, 6 Mar 2017 23:22:03 +0100, "P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:

Ekran to piku¶, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
nie da się tego rozszerzyć na kartę SD - co niby jest naturaln± cech±
Androida 6.0, ale LG zablokowało tak± możliwo¶ć.

Można to obej¶ć. Ja to zrobiłem w LG G4c małżonki.
W moim Moto G3 idzie z automatu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Play oszalał?