Data: 2010-10-19 23:27:33 | |
Autor: adresss | |
Play pakiety 100min | |
On Sat, 16 Oct 2010 00:19:10 +0200, "Waldek" <spam@nie.cpam> wrote:
Witam a ja niedawno chcialem aktywowac w promocji 200 min/5 zl i nic sie nie aktywowalo! Chcialem zlozyc reklamacje,ale mozna ja zlozyc tylko jak sie jest zarejestrowanym Playowiczem. Wiec aby odzyskac 5 zl to trzeba z dowodem sie pofatygowac i zarejestrowac... Wiec moze w ten sposob wymuszaja aby ludziska sie rejestrowali? Wg mnie kurestwem jest to, ze aby rozpatrzyli reklamacje, to trzeba byc zarejestrowanym. Wg mnie wystarczyloby aby potwierdzic adres (via sms) na ktory maja wyslac odpowiedz. WG mnie to temat do UKE! -- ThinkXtra |
|
Data: 2010-10-20 00:36:26 | |
Autor: Piotr M | |
Play pakiety 100min | |
Dnia 19-10-2010 o 23:27:33 <adresss@poczta.pl> napisał(a):
Wg mnie kurestwem jest to, ze aby rozpatrzyli reklamacje, to trzeba No mogli by to fakt, ale z drugiej strony, to tyle kłopotu lub jakaś fobia społeczna przeszkadza aby się zarejestrować? Przecież człowiek nie zmienia numeru telefonu co tydzień. No chyba że zmienia, ale to wtedy stratę 5zł z powodu nierozpatrzonej reklamacji wrzuca się w koszta gangsterki ;P -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|