Play pieprzony

Data: 2013-01-25 13:43:49
Autor: liliputek
Play pieprzony
W dniu 2013-01-25 13:29, $heikh el $hah pisze:> Nie wiedziałem kiedy dokładnie kończy mi się umowa. I oczywiście nie
> studiowałem regulaminu z lupą w ręce.
> Wiedziałem tylko tyle, że kończy się w grudniu (z końcem roku).

1.Konfabulujesz lub zacytuj treść regulaminu, że umowa się kończy a nie zmienia się na umowę na czas nieokreślony.
2. Druga opcja jest taka, że nie rozumiesz co podpisujesz.
Ja jak czegoÅ› nie rozumiem to siÄ™ pytam lub nie podpisujÄ™.

Pozdrawiam
liliputek

  Ostatnio

Data: 2013-01-25 05:14:00
Autor: krzysztofsf
Play pieprzony
On 25 Sty, 13:43, liliputek <lilipu...@gazeta.pl> wrote:

1.Konfabulujesz lub zacytuj tre¶æ regulaminu, ¿e umowa siê koñczy a nie
zmienia siê na umowê na czas nieokre¶lony.

Play np. sprzedajac internet, okresla, ze ceny na fakturze sa
promocyjne i wyszczegolnia rowniez ceny przed rabatem.
Chyba jest rowniez info, ze rabat obowiazuje w okresie obowiazywania
umowy.

Play pieprzony