Play pieprzony

Data: 2013-01-25 16:04:57
Autor: Mr Misio
Play pieprzony
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
Nie wiedziałem kiedy dokładnie kończy mi się umowa. I oczywiście nie
studiowałem regulaminu z lupą w ręce.
Wiedziałem tylko tyle, że kończy się w grudniu (z końcem roku). Ostatnio
dostałem rachunek o 12 zł wyższy od standardowego, co mnie zmobilizowało
do przejścia się do salonu. Na miejscu się dowiedziałem, że obowiązuje
miesięczny okres wypowiedzenia, a że nowa faktura została już
wystawiona, to będę musiał zapłacić tą i jeszcze kolejną. (A nie mam już
nawet karty SIM, abo w Orange.)
Zapłacę, nie ma problemu, ale przestrzegam wszystkich przed tym
złodziejskim providerem. Dodatkowo musiałem w salonie sporządzić pismo,
że rezygnuję z ich usług. Teraz żałuję, że nie dopisałem: "PS – Kij wam
w oko!".

Przy jakichkolwiek umowach tu czy tam podstawowe pytanie to nie jest "czy cie wydymaja" tylko "na ile cie wydymaja". Wybiera sie placenie tam, gdzie mozna zalozyc, ze koszty wydymania zwroca sie w trakcie lojalki.

:)

Ja wlasnie ide do plej, bo wyglada na to, ze mnie dymac beda przez polowe mniej niz O.

Play pieprzony