Play - popełniłem fatalny i głupi b łąd.... da się odkręcić?

Data: 2009-10-20 17:12:10
Autor: Tomaszek
Play - popełniłem fatalny i głupi b łąd.... da się odkręcić?
Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji głupio pomyliłem się przy wpisywaniu adresu e-mail ( zrobiłem literówkę w nazwie domeny ) ale numer telefonu zweryfikowałem poprawnie. Oczywiście nie mogę skończyć procesu rejestracji, bo wiadomość weryfikująca nie przychodzi na adres, którego nie ma.

Oczywiście wpadłem na pomysł, żeby rozpocząć cały proces od nowa( z prawidłowo wpisanym adresem ), ale jak dochodzi do podania numeru telefonu to system radośnie na czerwono krzyczy, że numer należy do innego użytkownika.

Zadzwoniłem na party line w Play(żeby mi to wyresetowali ), ale nie chcą ze mną gadać, dopóki nie pójdę do salonu Play i nie zarejestruję karty( mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

Wyresetują to za jakiś czas sami(jeśli tak to jaki?) i będę mógł rozpocząć rejestrację od nowa, czy iść po następny Play Fresh za 5zł? Konta jeszcze nie doładowałem dzięki Bogu.

Taki głupi błąd... aż mi wstyd, to pierwszy tak kretyński błąd w moim życiu:(
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-20 18:53:22
Autor: JoteR
"Tomaszek" napisał:

[...]

Ha, też taką aszybkie zrobiłem. Na samoistne odblokowanie tego nie ma co liczyć, mnie przepychanki pomiędzy PartyLine a salonem zajęły 2 miesiące, zanim to zresetowano, pomimo że etap rejestracji miałem za sobą, podczas podpisywania lojalki. Jeślić nie zależy na numerze a zależy na czasie - kup nowy starter, szkoda nerwów.

JoteR

Data: 2009-10-20 19:23:12
Autor: Tomaszek
JoteR pisze:
[...]

Mam drugiego aktywnego Playa Fresha, zarejestrowanego u nich, więc tam będę ładował konto na "pakiety on-line w play fresh"

Czy jeżeli karta siedziała w modemie, logowała się do sieci, przyszły na nią smsy potrzebne do rejestracji, to po wygaśnięciu jej ważności nie odetną mnie z całej sieci, jeśli będę korzystał z innej karty SIM? ( np. po numerze IMEI modemu? ) Ta nieszczęsna straci ważność, a ja będę sobie ładował tą poprawnie zarejestrowaną w play24. W sumie nielogiczne, bo straciliby klienta/kasę z niego, ale po tym co słyszałem dziś w party line to mało rzeczy jest logicznych w tej sieci.... Tak głośno myślę, bo jestem już lekko z równowagi wytrącony.... żeby nie móc tego wyresetować, bo nie ma rejestracji w salonie....

Data: 2009-10-20 19:11:20
Autor: SDD

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hbkk08$113p$1newsread2.aster.pl...
Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji

mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

Jak dzwonilem na poczatku istnienia Playa to tez mi mowili na "Ty", ale potem juz per "Pan" zwykle.
Podobnie było w Heyahu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-26 21:24:46
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Play - popełniłem fatalny i głupi błšd.... da się odkręcić?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 19:11:20 +0200, SDD napisał(a):

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomoœci news:hbkk08$113p$1newsread2.aster.pl...
Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji

mówiš mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

Jak dzwonilem na poczatku istnienia Playa to tez mi mowili na "Ty", ale potem juz per "Pan" zwykle.

ale zaraz, czy to jakiœ problem ?
mnie zwroty na "Ty" nie przeszkadzajš

obyczajowoœć w PL rozluŸnia się

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow_k_Warszawy_20070930-32.php

Data: 2009-10-20 20:12:09
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbkk08$113p$1@newsread2.aster.pl...
Zadzwoniłem na party line w Play(żeby mi to wyresetowali ), ale nie chcą ze mną gadać, dopóki nie pójdę do salonu Play i nie zarejestruję karty( mówią mi tam na "Ty" to jest tu normalne? )

W salonach też potrafią mówić na "ty". Skoro nikomu nie podałeś numeru telefonu lepiej przeboleć 5 zł i kupić nowy starter. Ofertę mają dobrą, ale z obsługą klienta jest gorzej.

Data: 2009-11-06 17:30:18
Autor: ABC
[...]

Co w tym złego że mówią "Ty". Uważam że to jest prawidłowe. Wszędzie na świecie tak jest.

Data: 2009-11-06 17:33:49
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
ABC wrote:
[...]

Zapraszam za najbliższą granicę, obojętnie którą: zachodnią, południową czy wschodnią.

M.

Play - popełniłem fatalny i głupi b łąd.... da się odkręcić?