Play - popełniłem fatalny i głupi błąd.... d a się odkręcić?

Data: 2009-10-20 18:53:22
Autor: JoteR
Play - popełniłem fatalny i głupi błąd.... d a się odkręcić?
"Tomaszek" napisał:

Chciałem założyć konto na Play24 ( na stronie www ) podczas rejestracji głupio pomyliłem się przy wpisywaniu adresu e-mail ( zrobiłem literówkę w nazwie domeny ) ale numer telefonu zweryfikowałem poprawnie. Oczywiście nie mogę skończyć procesu rejestracji, bo wiadomość weryfikująca nie przychodzi na adres, którego nie ma.

Ha, też taką aszybkie zrobiłem. Na samoistne odblokowanie tego nie ma co liczyć, mnie przepychanki pomiędzy PartyLine a salonem zajęły 2 miesiące, zanim to zresetowano, pomimo że etap rejestracji miałem za sobą, podczas podpisywania lojalki. Jeślić nie zależy na numerze a zależy na czasie - kup nowy starter, szkoda nerwów.

JoteR

Data: 2009-10-20 19:23:12
Autor: Tomaszek
JoteR pisze:
[...]

Mam drugiego aktywnego Playa Fresha, zarejestrowanego u nich, więc tam będę ładował konto na "pakiety on-line w play fresh"

Czy jeżeli karta siedziała w modemie, logowała się do sieci, przyszły na nią smsy potrzebne do rejestracji, to po wygaśnięciu jej ważności nie odetną mnie z całej sieci, jeśli będę korzystał z innej karty SIM? ( np. po numerze IMEI modemu? ) Ta nieszczęsna straci ważność, a ja będę sobie ładował tą poprawnie zarejestrowaną w play24. W sumie nielogiczne, bo straciliby klienta/kasę z niego, ale po tym co słyszałem dziś w party line to mało rzeczy jest logicznych w tej sieci.... Tak głośno myślę, bo jestem już lekko z równowagi wytrącony.... żeby nie móc tego wyresetować, bo nie ma rejestracji w salonie....
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play - popełniłem fatalny i głupi błąd.... d a się odkręcić?