Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-20 02:15:49
Autor: ganz
Play - postawa aspoleczna
W dniu 2009-03-20 00:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna postawa. Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
:(
Pietnuje takie zachowania.
[crosspost na pl.pregierz]

Kilka razy więcej? Ile ci (celowo małą) płacą od postu?
--
-- <-@ ganz n' roses @->--

Data: 2009-03-20 22:56:38
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Play - postawa aspoleczna
ganz wrote:
W dniu 2009-03-20 00:59,
[...]

Co w tym jest dziwnego? Ja na przykład muszę płacić dwa razy więcej do Play niż do innych sieci. A jak nie wierzysz, to sprawdź cenniki.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-20 23:03:13
Autor: tl
Play - postawa aspoleczna

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w wiadomości news:gq13f1$eom$1inews.gazeta.pl...

Co w tym jest dziwnego? Ja na przykład muszę płacić dwa razy więcej do Play

E tam "musisz" - chcesz :) . Człowiek musi tylko umrzeć, reszta to jego wybór.

tl

Data: 2009-03-21 08:31:27
Autor: Olgierd
Play - postawa aspoleczna
Dnia Fri, 20 Mar 2009 23:03:13 +0100, tl napisał(a):

Co w tym jest dziwnego? Ja na przykład muszę płacić dwa razy więcej do
Play

E tam "musisz" - chcesz  . Człowiek musi tylko umrzeć, reszta to jego
wybór.

O właśnie, to są złote słowa.
Ja w książce mam ledwie 1 numer plejowaty (może ktoś się przeniósł, ale wątpię), więc mnie to nie boli. Jakby zaczęło mnie boleć to kupiłbym starterek wcześniej; zamówiłem dopiero 3 dni temu, bo nadarzyła się okazja zamówić fajny numerek (na jaki od dawien dawna polowałem).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Play - postawa aspoleczna