Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-20 09:09:25
Autor: ALEX Lodzermensch
Play - postawa aspoleczna
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

Witam,
Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

ROTFL

Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
postawa.

Dokładnie taką wykazujesz.

Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
:(

A to ciekawe co opowiadasz. Nie jestem w Play (chwilowo) i jakoś płacę do każdej sieci tyle samo. Do Playa *też*.

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-22 19:30:35
Autor: jazdzig
Play - postawa aspoleczna
ALEX Lodzermensch wrote:

A to ciekawe co opowiadasz. Nie jestem w Play (chwilowo) i jakoś
płacę do każdej sieci tyle samo. Do Playa *też*.

Jeżeli nie masz jakiegoś specyficznego abonamentu, to do Playa płacisz drożej.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-03-22 20:24:43
Autor: JoteR
Play - postawa aspoleczna
"jazdzig" napisał:

Jeżeli nie masz jakiegoś specyficznego abonamentu, to do Playa płacisz drożej.

Dlaczego "specyficznego"? Wystarczy, że ma taryfę starszą niż 2-letnia, w której połaczenia do Play nie były uwzględniane, bo tej sieci... jeszcze nie było ;->
Sam tak do niedawna miałem w Plusowej Biznesklasie.

JoteR

Data: 2009-03-22 20:55:50
Autor: ALEX Lodzermensch
Play - postawa aspoleczna
jazdzig ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Mam prepaid i nie płacę drożej do Play. I nie mam Play.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Play - postawa aspoleczna