Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-20 10:16:06
Autor: Stefan Burczymucha
Play - postawa aspoleczna

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-49B069.00591120032009news.onet.pl...
Witam,
Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
postawa.
Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
:(
Pietnuje takie zachowania.
[crosspost na pl.pregierz]

widze, ze kolega ma weza w kieszeni.

Data: 2009-03-20 10:24:27
Autor: hikimokorisan
Play - postawa aspoleczna
Użytkownik Stefan Burczymucha napisał:
[...]

To raczej Palyowcy maja....

Data: 2009-03-24 13:36:48
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <49c35ea2$0$29356$f69f905@mamut2.aster.pl>,
 "Stefan Burczymucha" <stefan.burczymucha@N.O.S.P.A.M.torebusia.pl>  wrote:

> [...]
> postawa.
> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...

?
Coz za kretynski komentarz.
Moge go odwrocic. Widac masz weza w kieszeni skoro polasiles sie na playowe 29g/minute.

TA

Data: 2009-03-24 18:29:31
Autor: Boombastic
Play - postawa aspoleczna
Coz za kretynski komentarz.

A ty jakie komentarze wypisujesz? Błaźnisz się tylko.

Moge go odwrocic. Widac masz weza w kieszeni skoro polasiles sie na
playowe 29g/minute.

Widać potrafi liczyc i dba o swoja pracę. A może ty byś tak w ramach czynu społecznego poprosił o podwojenie kosztu rozmowy u swojego operatora. Pokażesz wtedy jaki jesteś pan i władca.

Data: 2009-03-24 23:47:03
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <49c91830$0$29360$f69f905@mamut2.aster.pl>,
 "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Widać potrafi liczyc i dba o swoja pracę. A może ty byś tak w ramach czynu społecznego poprosił o podwojenie kosztu rozmowy u swojego operatora. Pokażesz wtedy jaki jesteś pan i władca.

Dlaczego niby mam prosic o podowjenie jakichkolwiek kosztow?
Sorry, Bombastic.
Nie, w zasadzie nie jest mi przykro.
Z nieukrywana satysfakcja stwierdzam ze zalosny.
PLONK

TA

Data: 2009-03-25 09:01:10
Autor: Boombastic
Play - postawa aspoleczna
Dlaczego niby mam prosic o podowjenie jakichkolwiek kosztow?
Sorry, Bombastic.
Nie, w zasadzie nie jest mi przykro.
Z nieukrywana satysfakcja stwierdzam ze zalosny.
PLONK

Mi to tylko żal twoich znajomych że się zadają z taką osobą. Ale jak zmienią operatora to pewnie sam z nich zrezygnujesz.

Play - postawa aspoleczna