Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-19 20:30:29
Autor: piotrcichowicz
Play - postawa aspoleczna
Titus - zależy kolego od taryfy jaką masz. W nowych jest większa w
starych dużo mniejsza, a własciwie niewiele wyższa.

Masz 3 wyjścia:
1. Najprostsze - narzekać, płakać jaki biedny jesteś i jak inni są
poszkodowani.
2. Przenieść się do Play - wtedy będziesz na tym korzystał i nawet
Tobie za przejście zwrócą kasę.
3. Kupić kartę Play Fresh i korzystać z niej jak dzwonisz dp
Playowców. Nawet stawkę 5gr możesz mieć.

A teraz może zastanowisz się, że jednak na tym KORZYSTASZ, bo masz
taniej do WSZYSTKICH mając np. Simlusa czy HEYAH i siebie postawisz
pod pregierzem.
W jedną stronę jest Tobie dobrze (bo masz niższe stawki), a w
drugą .... już masz problem bo drożej.
Skorzystaj z pkt. 2 lub 3.

P.

Data: 2009-03-24 02:57:48
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <49488dd4-7966-4291-9383-b88ebc208110@a39g2000yqc.googlegroups.com>,
 piotrcichowicz@gmail.com wrote:

[...]

Ja skorzystalem z pkt. 4
Bojkotuje kretynskie numery Playa.

TA

Data: 2009-03-24 10:23:49
Autor: J.F.
Play - postawa aspoleczna
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-5EB66C.02574824032009news.onet.pl...
W jedną stronę jest Tobie dobrze (bo masz niższe stawki), a w
drugą .... już masz problem bo drożej.
Skorzystaj z pkt. 2 lub 3.

Ja skorzystalem z pkt. 4
Bojkotuje kretynskie numery Playa.

Zatwierdzone przez milosciwie panujaca pania prezes, ktora zostala demokratycznie wybrana przez demokratycznie wybranego premiera :-)

Wychodzi na to ze wiekszosc spoleczenstwa takich kretynskich numerow chce. W sumie to one nawet nie taki kretynskie.

Komu sie nie podoba .. no coz - nie dzwonic do Play, przeniesc sie tam z cala rodzina,  albo kupic sobie drugi numer w Play :-)

J.

Data: 2009-03-24 13:41:26
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <gqa8qu$tvr$1@news3.onet>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Wychodzi na to ze wiekszosc spoleczenstwa takich kretynskich numerow chce. W sumie to one nawet nie taki kretynskie.

Wiekszosc?
To Play juz jest w wiekszosci?
To odebrac mu te stawke.
W kazdy razie to kolejny dowod na to, ze tzw. solidarnosc spoleczna to fikcja. Najwazniejsze jest to, zebym JA mial taniej.

Komu sie nie podoba .. no coz - nie dzwonic do Play, przeniesc sie tam z cala rodzina,  albo kupic sobie drugi numer w Play :-)

Staram sie nie dzwownic.

TA

Data: 2009-03-24 12:43:14
Autor: Olgierd
Play - postawa aspoleczna
Dnia Tue, 24 Mar 2009 13:41:26 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

W kazdy razie to kolejny dowod na to, ze tzw. solidarnosc spoleczna to
fikcja. Najwazniejsze jest to, zebym JA mial taniej.

Oczywiście, że to fikcja, aczkolwiek nie wiem po co uderzasz w aż takie tony. Motorem postępu jest właśnie potrzeba MI taniej. SS jest hamulcem postępu.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-24 12:53:18
Autor: Bydl´
Play - postawa aspoleczna
In article <Titus_Atomicus-5EB66C.02574824032009@news.onet.pl>,

Ja skorzystalem z pkt. 4
Bojkotuje kretynskie numery Playa.

To co ci´ denerwuje, skoro nie u˝ywasz i nie p?acisz?
Sam fakt?

(na której stronie szybko sprawdzasz do kogo nale˝y numer?
jest taka jedna?)

--
Bydl´

Data: 2009-03-24 13:34:57
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <bydle-C1FF3A.12531824032009@news.axelspringer.pl>,
 Bydl? <bydle@bydle.com> wrote:

> [...]

> Ja skorzystalem z pkt. 4
> Bojkotuje kretynskie numery Playa.

To co ci? denerwuje, skoro nie u?ywasz i nie p?acisz?
Denerwuje?
To za duze slowo.
Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a erszta niech sie martwi.

(na której stronie szybko sprawdzasz do kogo nale?y numer?
jest taka jedna?)
A nie wiem. Nie dzwonie do losowo wybranych osob.

TA

Data: 2009-03-24 15:13:09
Autor: Bydl´
Play - postawa aspoleczna
In article <Titus_Atomicus-6BFBEC.13345724032009@news.onet.pl>,

Denerwuje?
To za duze slowo.
Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a erszta niech sie martwi.

Niejaki, zapowiadany przez proroków Emanuel, ksywa operacyjna Chesus, chcia?, by ludzie nie martwili si´ o siebie, a o koszul´ na grzbiecie bli?niego.
Wiele, wiele lat po?niej, niejaki Ulianow, ksywa operacyjna Lenin, namawia? do tego samego.
Obaj nie ˝yj?, a to o czym? ?wiadczy...

Nie przyj´?a si´ w?ród ludzi taka koncepcja - jako, w naturalny sposób, niezgodna z ludzkim charakterem.

> jest taka jedna?)
A nie wiem. Nie dzwonie do losowo wybranych osob.

Czyli, je?li masz zadzwoniç np. na 501 959 697 czy na 602 545 353 (albo na 601 733 827, to wci?˝ nie wiesz, u którego operatora wyl?dujesz, ergo nici z tak szumnie zapowiadanego bojkotu?

To jak to jest  -  dzwonisz do play'owców, czy nie?

(bo ˝e ci´ denerwuje zró?nicowanie us?ug i cen, to ju? wiemy :-))

--
Bydl´

Data: 2009-03-24 15:45:16
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <bydle-EFB827.15130924032009@news.axelspringer.pl>,
 Bydl? <bydle@bydle.com> wrote:

In article <Titus_Atomicus-6BFBEC.13345724032009@news.onet.pl>,

> Denerwuje?
> To za duze slowo.
> Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a > erszta niech sie martwi. Niejaki, zapowiadany przez proroków Emanuel, ksywa operacyjna Chesus, chcia?, by ludzie nie martwili si? o siebie, a o koszul? na grzbiecie bli?niego.
Wiele, wiele lat po?niej, niejaki Ulianow, ksywa operacyjna Lenin, namawia? do tego samego.
Obaj nie ?yj?, a to o czym? ?wiadczy...

Coz za kretynski argument.
No i moze nie wiesz, ale wszyscy umieraja.

> A nie wiem. Nie dzwonie do losowo wybranych osob.

Czyli, je?li masz zadzwoni? np. na 501 959 697 czy na 602 545 353 (albo na 601 733 827, to wci?? nie wiesz, u którego operatora wyl?dujesz, ergo nici z tak szumnie zapowiadanego bojkotu?

To jak to jest  -  dzwonisz do play'owców, czy nie?

Nie dzwonie do losowo wybranych osob. Na szczescie moi znajomi nie przeniesli sie do Playa.
Jesli dzownie pod obce numery i dowiaduje sie, ze dzwonie do Playa, koncze jak najszybciej rozmowe informujac rozmowcow z jakiego powodu.
Czy jestes usatysfakcjonowany odpowiedzia?

(bo ?e ci? denerwuje zró?nicowanie us?ug i cen, to ju? wiemy :-))

Hm, 'wiemy'?
Pluraris maiestatis?

Chyba nic nie zrozumiales.

Aha, i denerwuje mnie, jak sie komus nie chce czytnika skonfigurowac.
Pewnie to efekt tej samej filozofii zyciowej.

TA

Data: 2009-03-26 12:29:45
Autor: Bydl´
Play - postawa aspoleczna
In article <Titus_Atomicus-7D8E52.15451624032009@news.onet.pl>,

 Bydl? <bydle@bydle.com> wrote:
> [...]
> Obaj nie ?yj?, a to o czym? ?wiadczy...

Coz za kretynski argument.
No i moze nie wiesz, ale wszyscy umieraja.

Bingo!
Wygra?em skrzynk´ wódki.
(za?o˝y?em si´, ˝e dowcip ci´ ominie)

A kto pisa? o losowym dzwonieniu?
TO do?ç proste ptranie: jak sprawdzasz, kto obs?uguje dany numer.
Tu nie ma podtekstów, inwektyw, ani sugerowania osobowi?ci czy zasad.
Sprawdzasz?
Jak?

Jesli dzownie pod obce numery i dowiaduje sie, ze dzwonie do Playa,

Jak? Jest jaki? komunikat?
(ju? ci t?umacz´: nigdy takowego nie s?ysza?em)

koncze jak najszybciej rozmowe informujac rozmowcow z jakiego powodu.
Czy jestes usatysfakcjonowany odpowiedzia?

Tak, teraz mam pe?en obraz.
W zasadzie to nie mam ju? wi´cej pyta? (poza tym o rozpoznawanie sieci)

> (bo ?e ci? denerwuje zró?nicowanie us?ug i cen, to ju? wiemy :-))

Hm, 'wiemy'?
Pluraris maiestatis?

Nie - wniosek.

Chyba nic nie zrozumiales.

Tak, nie rozumiem jak rozpoznajesz kto obs?uguje numer.
Nie chcesz odpiowiedzieç?

Aha, i denerwuje mnie, jak sie komus nie chce czytnika skonfigurowac.

Masz na my?li co? konkretnego?
I pewnie nie b´dziesz chcia? napisaç o co chodzi?

Pewnie to efekt tej samej filozofii zyciowej.

Nie - korporacja skonfigurowa?a wszystko i zabroni?a zmieniaç.
Mo˝esz napi´tnowaç...

--
Bydl´

Data: 2009-03-26 13:17:51
Autor: Titus Atomicus
Play - postawa aspoleczna
In article <bydle-60A10C.12294526032009@news.axelspringer.pl>,
 Bydl? <bydle@bydle.com> wrote:

In article <Titus_Atomicus-7D8E52.15451624032009@news.onet.pl>,

> No i moze nie wiesz, ale wszyscy umieraja.

Bingo!
Wygra?em skrzynk? wódki.
(za?o?y?em si?, ?e dowcip ci? ominie)

Kiepski dowcip.

A kto pisa? o losowym dzwonieniu?
TO do?? proste ptranie: jak sprawdzasz, kto obs?uguje dany numer.
> [...]

> Jesli dzownie pod obce numery i dowiaduje sie, ze dzwonie do Playa, Jak? Jest jaki? komunikat?
(ju? ci t?umacz?: nigdy takowego nie s?ysza?em)

Jak mam rozmawiac dluzej to sie upewniam. Po prostu pytam.
 Jak krocej, to po rozmowie przychodzi do mnie sms z info ile zaplacilem.
Wiec juz wiem na nastepny raz.
Ale jak mowilem - rzadko dzwonie na nowe numery.
Nie jestem telemarketerem.

> Pluraris maiestatis?

Nie - wniosek.

To ja doszedlem do zgola innych wnioskow.

> Chyba nic nie zrozumiales.

Tak, nie rozumiem jak rozpoznajesz kto obs?uguje numer.
Nie chcesz odpiowiedzie??

Meczacy jestes. Nikt ci tego nie mowil?

> Aha, i denerwuje mnie, jak sie komus nie chce czytnika skonfigurowac.

Masz na my?li co? konkretnego?
I pewnie nie b?dziesz chcia? napisa? o co chodzi?

> Pewnie to efekt tej samej filozofii zyciowej.

Nie - korporacja skonfigurowa?a wszystko i zabroni?a zmienia?.
Mo?esz napi?tnowa?...

Owsze. Pietnuje. Powiedz korporacji ze zle skonfigurowala. Albo zmien koroporacje.
Albo nie uzywaj pliterek.
A poza tym - korporacja zainstalowala/skonfigurowala ci czytnik grup?
Znaczy - sluzbowo tu jestes?

Wiesz co? Nie chce mi sie z toba gadac...

TA

Data: 2009-03-24 18:26:30
Autor: Boombastic
Play - postawa aspoleczna
Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a
erszta niech sie martwi.

Jak Kali ukraść krowa to dobrze, jak Kalemu ukraść krowa to źle.
Jak ktos do ciebie dzwoni i ma droższe połączenie niż ty to oddajesz mu pieniądze?
Co za czerwona mentalność.

Data: 2009-03-24 19:08:33
Autor: tl
Play - postawa aspoleczna

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49c9177b$0$29371$f69f905mamut2.aster.pl...

Co za czerwona mentalność.

Chłopcze, czerwona mentalność to wtedy gdy ktoś zmusza Cię
do działań sprzecznych z Twoim interesem i jeszcze każe Ci
dziękować za to, że udostępnił Ci ten obowiązek.

tl

Data: 2009-03-24 20:26:57
Autor: Boombastic
Play - postawa aspoleczna

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqb7j2$c5$1news3.onet...

[...]

Fajnie że mnie odmłodziłeś. To raz. A dwa to dokładnie pasuje do tego postawa Titusa, co udowadnia, że powinienem płacić więcej za połaczenia.

Play - postawa aspoleczna