Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-20 22:04:15
Autor: Bydlę
Play - postawa aspoleczna
On 2009-03-20 00:59:11 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

Podnieca cię myśl o wygranej?
:-)

Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
postawa.

Tak samo jak nie kupowanie produktów oferowanych w sklepach:
np. chamy nie chcą autem jeździć, choć producent tak się starał...

Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
:(

???
Kto ci każe płacić więcej?
A, już wiem - podpisałeś kontrakt terminowy z dostawcami usług, którzy postanowili zdzierać z ciebie haracz...
Cóż - wybór był...

Pietnuje takie zachowania.

A może po prostu rozstrzeliwać?
Producenci amunicji będą zachwyceni.
(tak samo jak grabarze na pierwsze oznaki wiosny - bo wspominając rowerzystów i motocyklistów zimą, mawiają: martwy sezon...)

--
Bydlę

Data: 2009-03-20 22:09:24
Autor: hikimokorisan
Play - postawa aspoleczna
Użytkownik Bydlę napisał:

A, już wiem - podpisałeś kontrakt terminowy z dostawcami usług, którzy postanowili zdzierać z ciebie haracz...
Cóż - wybór był...

poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w sieci...

Data: 2009-03-20 22:22:34
Autor: Valdi.Pavlack
Play - postawa aspoleczna
"hikimokorisan" news:gq10mt$4rn$1news.onet.pl

poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w
sieci...

Rozumiem, że kolega związał się jakimś kretyńskim cyro z operatorem i teraz
ma żal.pl :)

Ehhh - nawet jak Play zabierze co dał (wątpię) to tego co udało się
zaoszczędzić przez czas obowiązywania promocji nie zabierze im nikt.

Data: 2009-03-20 22:31:38
Autor: Konrad Brywczyński
Play - postawa aspoleczna
hikimokorisan pisze:
 poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w sieci...

W ramach promocji to jest jeszcze taniej...

Data: 2009-03-20 23:41:29
Autor: Bydlę
Play - postawa aspoleczna
On 2009-03-20 22:09:24 +0100, hikimokorisan <hikimokorisan@amorki.pl> said:

Użytkownik Bydlę napisał:

[...]

A po co czekać?
Jest wiele innych, tańszych rozwiązań.
Wystarczy chcieć, a nie skamleć czy czekać na skamlenie.
:-)

(coś podobnego o skamleniu klientów z komórkami słyszałem w 1996 czy 7 roku.
i nie doczekałem się skamlenia - od tamtego czasu ceny stale na mordę lecą)

--
Bydlę

Play - postawa aspoleczna