Play - postawa aspoleczna

Data: 2009-03-20 22:38:34
Autor: DeJotPe
Play - postawa aspoleczna
Witam,
Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna postawa. Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
:(
Pietnuje takie zachowania.
[crosspost na pl.pregierz]

Tylko frajerzy mają play:
każdy wie że dzwonić do play jest bardzo drogo, a dzwonić z play tanio, więc ten kto ma play zawsze dzwoni - inni do play nie.
Oszczędzają inni, zarabia play, frajer z playem płaci...

Data: 2009-03-20 22:40:48
Autor: Konrad Brywczyński
Play - postawa aspoleczna
DeJotPe pisze:
[...]

Naprawdę, niektórych stać na telefon, ale wolą płacić mniej, jeśli jest taka możliwość.

Data: 2009-03-20 22:49:03
Autor: Valdi.Pavlack
Play - postawa aspoleczna
"DeJotPe" news:gq12ag$593$3inews.gazeta.pl
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world

Tylko frajerzy mają play:

Możesz przedstawić jakąś metodologię badań, w wyniku których doszedłeś do
takich wniosków.
Ja nie popierając się żadnymi wynikami badań pozwolę sobie o stwierdzenie,
że w play mają telefony osoby, które umieją liczyć i chcą tanio gadać :)

Data: 2009-03-20 23:42:35
Autor: Bydlę
Play - postawa aspoleczna
On 2009-03-20 22:38:34 +0100, DeJotPe <thejotpe@gaztea.pl> said:

[...]

No popatrz.
To teraz takie czasy, że frajerzy potrafią liczyć? ;-)

(masz służbowy telefon?)

--
Bydlę

Data: 2009-03-21 00:32:15
Autor: >>Galeo
Play - postawa aspoleczna
DeJotPe pisze:

Tylko frajerzy mają play:

frajer placi 65 groszy za minute zamiast 29

Data: 2009-03-21 00:41:01
Autor: Konrad Brywczyński
Play - postawa aspoleczna

Tylko frajerzy mają play:

frajer placi 65 groszy za minute zamiast 29

Niom. Mnie wczoraj dziewczyna z plusianego 2699 przekonywała, że 48 i 39 to nieduża różnica. Musiałem ją wyprowadzić z mylnego błędu, że w abonamencie to 29, więc 19 gr różnicy, a poza abo rozjeżdża się jeszcze bardziej (61 i 39), przy czym już na starcie minut abonamentowych (tańszych) Plus daje mniej. To kto jest frajerem?

Data: 2009-03-21 02:26:44
Autor: tomaszjedrzejewski29
Play - postawa aspoleczna

[...]

frajerami sa osoby które mi prubója wmówić że w orange jest tanio.. no
tak 60 groszy do wszystkich, a jak sobie doładuje za 50 zł  to mam do
orangutana poł. za 30 groszy.
Dziwnym trafem wczoraj zdjeli ze strony informacje o promaocjach w
usługach na kartę, czyżby nie mają się czym chwalić???

Data: 2009-03-22 01:36:07
Autor: Przemysław Ryk
Play - postawa aspoleczna [ort]
Dnia Sat, 21 Mar 2009 02:26:44 -0700 (PDT), tomaszjedrzejewski29@gmail.com
napisał(a):

frajerami sa osoby które mi prubója wmówić że w orange jest tanio. no
                              ^^^^^^^
tak 60 groszy do wszystkich, a jak sobie doładuje za 50 zł  to mam do
orangutana poł. za 30 groszy.

Obyś cudze dzieci uczył...

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2009-03-22 00:59:12
Autor: tomaszjedrzejewski29
On 22 Mar, 01:36, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:
Dnia Sat, 21 Mar 2009 02:26:44 -0700 (PDT), tomaszjedrzejewsk...@gmail.com
napisał(a):

> frajerami sa osoby które mi prubója wmówić że w orange jest tanio. no

                              ^^^^^^^

> tak 60 groszy do wszystkich, a jak sobie doładuje za 50 zł  to mam do
> orangutana poł. za 30 groszy.

Obyś cudze dzieci uczył...

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Próbują oczywiście.

Data: 2009-03-21 14:48:22
Autor: Tony
Play - postawa aspoleczna
Dnia Sat, 21 Mar 2009 00:41:01 +0100, Konrad Brywczyński napisał(a):

> [...]

Niom. Mnie wczoraj dziewczyna z plusianego 2699 przekonywała, że 48 i 39 to nieduża różnica. Musiałem ją wyprowadzić z mylnego błędu, że w abonamencie to 29, więc 19 gr różnicy, a poza abo rozjeżdża się jeszcze bardziej (61 i 39), przy czym już na starcie minut abonamentowych (tańszych) Plus daje mniej. To kto jest frajerem?

Było ją nagrać, byśmy się pośmiali.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-21 18:55:23
Autor: Konrad Brywczyński
Play - postawa aspoleczna
Tony pisze:

> [...]
Niom. Mnie wczoraj dziewczyna z plusianego 2699 przekonywała, że 48 i 39 to nieduża różnica. Musiałem ją wyprowadzić z mylnego błędu, że w abonamencie to 29, więc 19 gr różnicy, a poza abo rozjeżdża się jeszcze bardziej (61 i 39), przy czym już na starcie minut abonamentowych (tańszych) Plus daje mniej. To kto jest frajerem?

Jakbym był zainteresowany jej ofertą, to oczywiście bym nagrał, bo ustalenia na gębę mają dziwną łatwość do zmieniania się po przelaniu na papier. Ale że nie wywołała u mnie zainteresowania, pozostały mi tylko papierowe notatki.

Data: 2009-03-21 14:51:48
Autor: Tony
Play - postawa aspoleczna
Dnia Fri, 20 Mar 2009 22:38:34 +0100, DeJotPe napisał(a):

[...]

Tylko frajerzy (i podrostki, na jedno wychodzi) mają czas i chęć
pogadywania sobie przez telefon z byle kim, inni wolą święty spokój,
rozmowy przez komórkę krótkie i konkretne.

Pozdrawiam
Tony

Play - postawa aspoleczna