Play pozmieniał ustawienia Internet

Data: 2014-05-06 17:04:58
Autor: radekp@konto.pl
Play pozmieniał ustawienia Internet
Jeżeli ktoś korzystał (jak ja...) z ustawień odziedziczonych po RBM (czyli APN:
RBMinternet), to chyba od wczoraj nie będzie mu działał net. Dopóki nie zmieni
APN na internet).

Data: 2014-05-06 17:48:24
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-06 17:04, radekp@konto.pl pisze:
Jeżeli ktoś korzystał (jak ja...) z ustawień odziedziczonych po RBM (czyli APN:
RBMinternet), to chyba od wczoraj nie będzie mu działał net. Dopóki nie zmieni
APN na internet).

Jak to pozmieniał? Od zawsze APN to był "internet"..

Data: 2014-05-07 09:32:59
Autor: radekp@konto.pl
Play pozmieniał ustawienia Internet
Tue, 06 May 2014 17:48:24 +0200, w
<5369043d$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <Ilich@jahu.com>
napisał(-a):

> [...]
> APN na internet).

Jak to pozmieniał? Od zawsze APN to był "internet"..

Tak, ale przy zmianie karty z RBM zostawiłem AP z RedBulla i działało latami z
AP RBMinternet.
A wczoraj przez cały dzień zastanawiałem się dlaczego już nie działa...

Play pozmieniał ustawienia Internet