Play - promocja :(

Data: 2009-07-13 00:01:41
Autor: adp
Play - promocja :(
Takie info dla wszystkich, co warte sa promocyjki....
Doladowalem wczoraj ok. 21 wieczorem playa na stronce playmobile.
Doladowanie na wielce niebezpieczna dla tej korporacji kwote, bo az 30
zl. Rozumiem, ze jako znanego oszusta nalezalo mnie skrupulatnie
zautoryzowac, co zajelo systemowi 11 godzin. O osmej dzisiaj nastapila
faktyczne doladowanie, ale oups... "jak na razie" bez obiecywankowej
premii 50% (promocja do 12 lipca, a dzisiaj - 13). Czyli, wypelniajac
kilka formularzy czytalem klamstwo, ze to oto doladowanie karta
zakwalifikuje sie jako promocja.

Data: 2009-07-13 10:15:40
Autor: spiderpl
Play - promocja :(
W dniu 2009-07-13 09:01, adp pisze:
[...]
Te 15zł nie wlicza się do kwoty doładowania tylko osobno jako środki promocyjne

Data: 2009-07-13 03:31:56
Autor: adp
Play - promocja :(
On 13 Lip, 10:15, spiderpl <srq...@jadamspam.pl> wrote:
W dniu 2009-07-13 09:01, adp pisze:> Takie info dla wszystkich, co warte sa promocyjki....
> [...]
> zakwalifikuje sie jako promocja.

Te 15zł nie wlicza się do kwoty doładowania tylko osobno jako środki

Oczywiscie, *101# zglasza mi "w ramach srodkow promocyjnych 0,00 zl do
wtkorzystania do No Expiration Date". Czyli sciemka byla.
Nota bene, moim zdaniem to wstyd, ze Play nie jest w stanie wpisac
czegos sensownego zamiast "No Expiration Date".

Data: 2009-07-13 14:59:58
Autor: Bolek
Play - promocja :(
zgłoś reklamację na http://24.playmobile.pl

Data: 2009-07-13 08:14:55
Autor: adp
Play - promocja :(
On 13 Lip, 14:59, "Bolek" <t...@test.com> wrote:
zgłoś reklamację nahttp://24.playmobile.pl

Sensowne reklamacje sa dostepne praktycznie tylko dla klientow
zarejestrowanych. Ja sie nie rejestrowalem i wolalbym sie nie
rejestrowac...

Data: 2009-07-13 13:10:51
Autor: Ryszard Ochódzki
Play - promocja :(
adp pisze:
[...]

A to dziwne, bo ja do?adowalem po 22 i dosta?em te 15 pln extra
R.

Data: 2009-07-13 04:27:59
Autor: adp
Play - promocja :(
A to dziwne, bo ja do?adowalem po 22 i dosta?em te 15 pln extra
R.

Moze przelewem...

Data: 2009-07-13 15:37:06
Autor: Błażej
Play - promocja :(
Dnia Mon, 13 Jul 2009 00:01:41 -0700 (PDT), adp napisał(a):

[...]

Na dopisanie kwoty promocyjnej mają czas 24 godziny od chwili zasilenia.
Gdy środki promocyjne zostaną dopisane, to zostaniesz o tym poinformowany.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-07-13 08:14:04
Autor: adp
Play - promocja :(
Na dopisanie kwoty promocyjnej mają czas 24 godziny od chwili zasilenia..
Gdy środki promocyjne zostaną dopisane, to zostaniesz o tym poinformowany.

Zgadza sie, dostalem maila z ta informacja. Wiec zobaczymy jutro o 8
rano :)

Data: 2009-07-14 03:13:18
Autor: adp
Play - promocja :(
Na dopisanie kwoty promocyjnej mają czas 24 godziny od chwili zasilenia..
Gdy środki promocyjne zostaną dopisane, to zostaniesz o tym poinformowany.
--

Od czasu zasilenia minelo 28 godzin :) [od czasu zlecenia zasilenia -
jeszcze wiecej]

Data: 2009-07-14 12:57:41
Autor: SDD
Play - promocja :(

Użytkownik "adp" <adp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:526a4125-d333-47a7-b27e-a08fd1375c9co36g2000vbl.googlegroups.com...

Od czasu zasilenia minelo 28 godzin :) [od czasu zlecenia zasilenia -
jeszcze wiecej]
srodkow promocyjnych zero
ergo -> oszustwo

Ja doladowywalem 7 lipca na 30 zl. Dostalem arowno 30 minut do Playa i na stacjonarne w ramach programu doladowan, jak i 15 zl srodkow promocyjnych. Numer mam zarejestrowany /przenoszony z WP Mobi/ :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-14 04:16:09
Autor: adp
Play - promocja :(
> [...]

stacjonarne w ramach programu doladowan, jak i 15 zl srodkow promocyjnych.
Numer mam zarejestrowany /przenoszony z WP Mobi/ :)

Wierze, ale promocja miala obowiazywac jeszcze do konca 12 lipca. Wiec
do 23:59. A juz o 22 nie zadzialala...

Data: 2009-07-14 15:54:59
Autor: Błażej
Play - promocja :(
Dnia Tue, 14 Jul 2009 04:16:09 -0700 (PDT), adp napisał(a):

Wierze, ale promocja miala obowiazywac jeszcze do konca 12 lipca. Wiec
do 23:59. A juz o 22 nie zadzialala...

I właśnie m.in. dlatego lepiej mieć zarejestrowany numer, aby móc złożyć
reklamację.
Ci którzy się boją, że po rejestracji będą otrzymywać reklamy informuję, że
wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć 3xNIE i po kłopocie. Ja swój numer
mam zarejestrowany chyba od początku maja i do tej pory nie otrzymałem
żadnej reklamy smsowej.

Data: 2009-07-14 07:09:46
Autor: adp
Play - promocja :(
[...]

No tak, ale dla osob chcacych zachowac swoja prowatnosc... Nieraz sie
slyszy, ze pracownicy operatorow (nie mowie, ze specjalnie Play) za
niewygorwane pieniazki udostepniaja dane klientow. Jedyny pewny sposob
zastrzezenie numeru to jego nierejestrowanie. Cala reszta to juz
zaleznosc od uczciwosci operatora (lepszej lub gorszej...).

Data: 2009-07-14 22:35:52
Autor: Błażej
Play - promocja :(
Dnia Tue, 14 Jul 2009 07:09:46 -0700 (PDT), adp napisał(a):

[...]

Nie przesadzaj. Wystarczy, że ktoś z Twoich znajomych da nr swojemu
znajomemu i już możesz mieć nie tylko reklamy sms, ale także telefony z
propozycją np. zmiany OFE.

Data: 2009-07-14 16:09:16
Autor: Piotr M
Play - promocja :(
Błażej pisze:

wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć 3xNIE i po kłopocie. Ja swój numer
mam zarejestrowany chyba od początku maja i do tej pory nie otrzymałem
żadnej reklamy smsowej.

Potwierdzam, dostaje tylko info że mi spada saldo poniżej 5zł :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."