Play - promocja :(

Data: 2009-07-13 10:15:40
Autor: spiderpl
Play - promocja :(
W dniu 2009-07-13 09:01, adp pisze:
Takie info dla wszystkich, co warte sa promocyjki....
Doladowalem wczoraj ok. 21 wieczorem playa na stronce playmobile.
Doladowanie na wielce niebezpieczna dla tej korporacji kwote, bo az 30
zl. Rozumiem, ze jako znanego oszusta nalezalo mnie skrupulatnie
zautoryzowac, co zajelo systemowi 11 godzin. O osmej dzisiaj nastapila
faktyczne doladowanie, ale oups... "jak na razie" bez obiecywankowej
premii 50% (promocja do 12 lipca, a dzisiaj - 13). Czyli, wypelniajac
kilka formularzy czytalem klamstwo, ze to oto doladowanie karta
zakwalifikuje sie jako promocja.
Te 15zł nie wlicza się do kwoty doładowania tylko osobno jako środki promocyjne

Data: 2009-07-13 03:31:56
Autor: adp
Play - promocja :(
On 13 Lip, 10:15, spiderpl <srq...@jadamspam.pl> wrote:
> [...]
> premii 50% (promocja do 12 lipca, a dzisiaj - 13). Czyli, wypelniajac
> kilka formularzy czytalem klamstwo, ze to oto doladowanie karta

Te 15zł nie wlicza się do kwoty doładowania tylko osobno jako ¶rodki
promocyjne

Oczywiscie, *101# zglasza mi "w ramach srodkow promocyjnych 0,00 zl do
wtkorzystania do No Expiration Date". Czyli sciemka byla.
Nota bene, moim zdaniem to wstyd, ze Play nie jest w stanie wpisac
czegos sensownego zamiast "No Expiration Date".

Data: 2009-07-13 14:59:58
Autor: Bolek
Play - promocja :(
zgło¶ reklamację na http://24.playmobile.pl

Data: 2009-07-13 08:14:55
Autor: adp
Play - promocja :(
On 13 Lip, 14:59, "Bolek" <t...@test.com> wrote:
zgło¶ reklamację nahttp://24.playmobile.pl

Sensowne reklamacje sa dostepne praktycznie tylko dla klientow
zarejestrowanych. Ja sie nie rejestrowalem i wolalbym sie nie
rejestrowac...

Play - promocja :(