Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł

Data: 2012-05-10 23:26:01
Autor: Amir
Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł
Witam,

Niestety poraz kolejny problem z play mam, postanowiłem z Tmobile do play emigrować z kolejnym numerem,
jako, że ciekawa taryfa się pojawiała bez telefonu za 39zł stan darmowy w play + 350min do wszystkich sieci,
wypełniłem formularz online jak należy, przyjechał kurier podpisałem na miejscu i na spokojnie wieczorem biorę się za czytanie umowy

w której s± nie¶cisło¶ci (błędy)

Nie zaznaczono okresu trwania umowy,
doł±czone nie te regulaminy
NIe wpisano ulgi

Dzwonie na infolinię kobieta, mówi aby się nie martwić musiał się bł±d wkra¶ć
tłumaczę, ze może martwić się nie muszę, ale z umowy wynika, ze opłata będzie bez zniżki czyli zamiast 39zł to będzie 69zł

ona na to, że w systemie jest dobrze i nie ma obaw, informuję, ze nagrywam rozmowę, nagle cisza i mowi ze się rozł±czy bo jej wcze¶ńiej nie poinformowałem
Informuję, ze zadzwonię raz jeszcze, informuję konsultanta na wstępnie, że nagrywam rozmowę.

Zadaję pytanie te same,  słychać, ze konsultuje przez komunikator z kim¶ i stwiedza ze w sumie nic nie widzi w systemie i nie wie jak to wyja¶nić
i nie wie kto może to wyja¶nić, zaczyna się j±kać, nic konkretnego się nie dowiaduję, proszę aby przyj±ł zgłoszenie, proszę o smsa z numerem zgłoszenia
mowi, ze juz wysyła nic nie przyszło oczywi¶cie.

Numer jutro ma być przeniesiony, zrezygnować mogę z tej umowy, ale pytanie czy nie stracę numeru?
Co proponujecie w takiej sytuacji?

parę miesięcy wcze¶niej opisywałem jak play nie uznało mi reklamacji, i chciało naliczyć ok 1k, za darmowe rozmowy w play,
nagrywanie rozmów mnie uratowało, min dlatego pytałem wcze¶niej o telefon z 2wrc :) narazie nie wymieniam poczciwego htc decire z romem na 2wrc

pozdrawiam
AT
pozdrawiam

Data: 2012-05-11 08:10:21
Autor: gregor
W dniu 2012-05-10 23:26, Amir pisze:

Co proponujecie w takiej sytuacji?

Je¶li umowa nie jest na firmę możesz j± wypowiedzieć w ci±gu 10 dni bez ponoszenia kosztów ...

Albo wy¶lij pismo z rezygnacja z umowy albo zadzwoń i powiedz, że masz takie prawo i może będ± rozmawiać bardziej przytomnie :)

gregor

Data: 2012-05-11 09:09:25
Autor: Amir
[...]

Tak wiem, ze mogę wypowiedzieć
ale co z moim numerem się stanie?
Nie chciałbym go stracić,
Patrz±c na t± umowę, gdzie nie ma okresu jej trwania, to teoretycznie
bez okresu wpisanego w miejscu gdzie jest na to miejsce, wnioskuję, ze jest
to umowa na czas nieoznaczony, czyli teoretycznie mogę w każdej chwili zmienić.

Tylko Pani konsultant, twiedziła ze w systemie jest wszystko wporz±dku, ciekawe jak się wyprze tego jak sprawa wyl±duje w UKE.

Dzi¶ ma zacz±c działać numer, założe konto playonline24 i zobaczę co tam będzie napisane, jak± opcję posiadam, bo znaj±c zycie nie odpisz± mi nic w tak szybim terminie, który pozwoli mi jeszcze zrezygnować z tej usługii.

Najgorsze, ze nikt jak zwykle w play nie jest w stanie mi odpowiedziec na pytania, czego w Tmobile bed±c tam od 97r nigdy nie do¶wiadczyłem, zawsze w takich sytuacjach byli rzetelni, wiedzac to jednak ze względu na cene nie odpuszczam.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-11 09:27:29
Autor: J.F
Użytkownik "Amir"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale poczytaj inne punkty. Gdzies tam nie ma "klient zobowiazuje sie utrzymac umowe przez 2 lata" ?

Bo tak czysto prawnie podchodzac - ani ty ani operator nie chcecie przeciez zeby dokladnie za rok czy dwa telefon zostal wylaczony, bo "umowilismy sie do 10 maja 2014".  Wiec de facto umowa jest na czas nieokreslony.
Moze byc to sformulowane "umowa na czas nieokreslony" plus zobowiazanie i kara umowna, moze byc proba "umowa na czas okreslony, ktora po dacie xxx zamienia przechodzi w umowe na czas nieokreslony". Tylko ze to drugie jest nieco ryzykowne od strony prawnej, i moze byc podwazone przez sad, ktory stwierdzi ze  wlasciwa interpretacja jest jak w pierwszym.

A w KC jest pare zapisow, ktore obejmuja umowy na czas nieokreslony.

[...]

No prosze, a tu niektorzy Ere przeklinaja :-)

P.S. Ostatnio przeklinam i ja, naciagacze, zlodzieje i oszusci  :-)

J.

Data: 2012-05-11 09:45:14
Autor: Amir
Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł

Ale poczytaj inne punkty. Gdzies tam nie ma "klient zobowiazuje sie utrzymac umowe przez 2 lata" ?

Wszystkie 4 regulaminy czytałem + cennik,
Jest umowa w niej jest zapisane oczywiście jaka taryfa, i że nie ma zniżek
Regulamin jest częścią umowy jak i cennik,
jako, ze nie są zaznaczone zniżki, i nie jest wpisany czas trwania umowy,
to wprost wynika ze opłata będzie wyższa niż w składanym zamówieniu.

Niestety z żadnego zapisu nie wynika, jak jaki czas jest zawarta umowa,
chyba, ze nie wpisując okresu jej trwania to oznacza, ze jest na czas nieoznaczony.
Tak przypuszczam, że to jest ale pewności nie mam.

No prosze, a tu niektorzy Ere przeklinaja :-)

P.S. Ostatnio przeklinam i ja, naciagacze, zlodzieje i oszusci  :-)

heh, prawda jest taka, ze na każdego coś znajdzie się,
ale ja będąc rok w play składałem z 20reklamacji już, szkoda mi czasu na to
w każej sprawie nie mieli racji :(, raz chcieli mnie naciągnać na prawie 1k,
konsultancji mowili, zeby się nie martwić dzwonić dalej bo to błąd systemu, po prawie
2 miesiąćach zadzwonili powiedzieli, ze nie uznali reklamacji, mieli pecha
bo wszystko rejestrowałem, i nie odpisali na złoszenie pisemnie do czego są zobligowani
i pewnie te argumenty przemówili za tym, ze jednak uznali reklamację i ładnie przeprosili mnie pisemnie.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-11 17:32:16
Autor: Ryszard C

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joig2b$6jr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dziwne, że ludzie mają problemy z Play. Jestem w tej sieci juz póltora roku. Migracja z Plusa nastąpila bez bólu i zgodnie z tym co mi obiecano, wszystko prawidlowo zadziałało. Kilka razy miałem pytania do BOK i też odpowiedzieli mi grzecznie i profesjonalnie. Byłem wczesniej w Plusie 12 lat i w przypadku przynoszenia umowy przez kuriera okazało się ostatnio, że jakichś minut mi w umowie nie mialem, które uzgodnilem telefonicznie. Niestety nie nagrywałem rozmów i nie miałem zadnych dowodów na ustalenia. Dlatego właśnie przechodząc do Play udałem się osobiście do salonu i tak samo uczynię w przypadku przedłużania umowy, by od razu w umowie sprawdzić co jest obiecane.
Gówniarzeria doradców telefonicznych jest w każdej sieci, więc radzę załatwiać wszystko w salonie i od razu czytać umowę.
Rycho

Data: 2012-05-11 17:54:58
Autor: J.F
[...]

U nas prawie cywilnym jest czesto "jak to jest w zwyczaju", a tego rodzaju umowa niemal z zalozenia jest na swiadczenie uslug przez dluzszy czas.
Skoro nie podano okresu - to najwyrazniej na okres "nieoznaczony" :-)

Mnie na razie na 2 zl :-)

J.

Data: 2012-05-11 22:11:11
Autor: Amir
Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł

prawie 1k,

Mnie na razie na 2 zl :-)

Dziś zadzwoniłem ponownie, już mnie to śmieszyło bo konsultant co chwile wyciszał mikrofon prosil o ciepliwosc,  stwierdzi ze nie moze podac jeszcze informacji bo numer przenoszony jest po 5minutach ciszy :), odpowiedziałęm ze numer juz działą  i zostal  przeniesiony, znowu poprosil o cisze, kazde zddanie konsultowal  :), pewnie wiedział ze nagrywam rozmowy. Dziś po 24 ma być odpowiedź co z tym zrobić mają.
Pewnie będę musiał udać sie do salony wypowiedzieć tę umowę. Na Emaila napisali ze wysłali ocje z zniżka, w rozmowach wcześniej twierdzili ze jest 39zł obnament :) . Bardzo trzeba uważać i warto nagrywać z nimi rozmowe nieraz się przekonałęm ze kłamią a pożniej trzeba płacić niestety nie mająć dowodów.

Data: 2012-05-15 16:34:57
Autor: Amir
> [...]
napisali ze wysłali ocje z zniżka, w rozmowach wcześniej twierdzili ze jest 39zł obnament :) . Bardzo trzeba uważać i warto nagrywać z nimi rozmowe nieraz się przekonałęm ze kłamią a pożniej trzeba płacić niestety nie mająć dowodów.

Odpisali, :)

'informujemy, iż umowa została podpisana na czas nieokre¶lony dlatego na druku umowy nie wpisano okresu jej trwania.
Wszelkie rabaty oraz komponenty promocji nie s± umieszczane na umowie, jednakże zapewniamy Pana, że przysługuj±.
Miesięczny abonament za wybran± usługę wynosi 39 zł.'

Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł