Play przepadek bonusu za rejestrację karty.

Data: 2017-02-01 23:48:34
Autor: minstal
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Witam.
Czy komuś zniknęły ostatnio z konta środki promocyjne za rejestrację numeru?
Bonus dostałem w zeszłym roku, ostatnio przedłużałem w styczniu i powinien być aktywny do połowy lutego.
Wczoraj sprawdzam środki a tam "bulba". Zostały tylko złotówki na głównym.
Na razie poszło zgłoszenie do bok.

Data: 2017-02-02 13:16:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-02 o 08:48, minstal pisze:
[...]

Bonus jest ważny miesiąc i nie ma możliwości jego przedłużania.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-02 15:41:15
Autor: Skylla
W dniu 2017-02-02 o 13:16, Liwiusz pisze:
[...]

Początkowo przyznawane bonusy (200zł) dawały się przedłużać. Mój nadal się przedłuża i jest dzisiaj też aktywny. Potem to załatali. Być może teraz łatają resztę, bo rzeczywiście wg. regulaminu przedłużać się nie powinien.

Data: 2017-02-02 18:35:48
Autor: j
W dniu 02.02.2017 o 13:16, Liwiusz pisze:
[...]

Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.

Data: 2017-02-02 20:23:37
Autor: j
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
W dniu 02.02.2017 o 20:01, xxx pisze:

Ja dostałem 500zł w czerwcu 2016 za 5 lat stażu w promocji za
rejestrację. Przedłużałem kodami fanta a w styczniu doładowaniem 5zł z
facebooka (75gr na konto promocyjne). Teraz niebawem przedłuże promocją
10 za 5zł.:)

Najlepiej było pomieszać to konto promocyjne z różnych promocji i można
przedłużać:)

Robiłem tak samo, tylko że w styczniu przedłużyłem 10 za 5 a tu amba.

Data: 2017-02-02 23:33:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-02 o 18:35, j pisze:
[...]

Dawało się przedłużać, na podstawie dżentelmeńskiej umowy, nie wynikającej z regulaminu. Ale się skończyło.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-02 23:38:21
Autor: Grzexs
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.

Dawało się przedłużać, na podstawie dżentelmeńskiej umowy, nie
wynikającej z regulaminu. Ale się skończyło.

Jesteś pewien?

--
Grzexs

Data: 2017-02-02 23:40:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-02 o 23:38, Grzexs pisze:
Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.

Dawało się przedłużać, na podstawie dżentelmeńskiej umowy, nie
wynikającej z regulaminu. Ale się skończyło.

Jesteś pewien?

Której części?
Z tego, co piszą ludzie na forach, przedłużanie nie jest możliwe przy bonusach włączonych gdzieś w okolicach 20.11.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-03 01:54:09
Autor: Grzexs
[...]

Dziś doładowałem kartę przez FB i konto bonusowe przedłużyło się o kolejny miesiąc.

--
Grzexs

Data: 2017-02-03 07:49:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-03 o 01:54, Grzexs pisze:
[...]

Ciesz się. Ale nie licz, że będzie to działać na innych kartach.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-04 09:42:13
Autor: dizel

Grzexs<gwtx@ussun-to-go2.pl> wrote:

> [...]
> bonusach włączonych gdzieś w okolicach 20.11.
Dziś doładowałem kartę przez FB i konto bonusowe przedłużyło się o kolejny miesiąc.

Jeśli bonusy aktywowales po 17.11 to i tak znikną po 30 dniach, nawet gdy je wcześniej przedłużysz i data będzie inna

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2017-02-03 04:56:14
Autor: minstal
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
Na play24 jakoś tego nie widzę.

Data: 2017-02-03 18:03:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-03 o 13:56, minstal@poczta.onet.pl pisze:
Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
Na play24 jakoś tego nie widzę.

Nie można.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-04 08:53:28
Autor: minstal
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Niedobrze. Odpowiedzieli mi, że ostatnio doładowałem w grudniu, a jestem pewien, że w styczniu.

Play przepadek bonusu za rejestrację karty.