Play przepadek bonusu za rejestrację karty.

Data: 2017-02-03 04:56:14
Autor: minstal
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
Na play24 jakoś tego nie widzę.

Data: 2017-02-03 18:03:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-03 o 13:56, minstal@poczta.onet.pl pisze:
Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
Na play24 jakoś tego nie widzę.

Nie można.

--
Liwiusz

Data: 2017-02-04 08:53:28
Autor: minstal
Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
Niedobrze. Odpowiedzieli mi, że ostatnio doładowałem w grudniu, a jestem pewien, że w styczniu.

Play przepadek bonusu za rejestrację karty.